Volgers

maandag 24 februari 2014

Nog een Magnolia kaartje gemaakt voor het DT Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, het doet zo goed om ze te lezen.
Ik kan jullie ook vertellen dat ik de volgende uitdaging bij WLVC weer van de partij ben.
Vandaag wil ik jullie nog één van mijn DT kaartjes laten zien die ik gemaakt heb voor de Hobbyboerderij, ze staan nu op de site dus kan ik ze hier ook posten.
Dit is de lieve stempel die ik heb ingekleurd met distress en Twinkling H2o.


En dit is het eindresultaat verwerkt op een kaartje.

Deze keer eens gekozen voor niet alledaagse kleuren maar ik vind het eindresultaat wel erg goed gelukt, het moest uiteraard combineren met het mooie Maja Designpapier en het mooie organzalint met vlindertjes dat was uitgezocht.
Een kleine opsomming van de gebruikte materialen (allemaal verkrijgbaar natuurlijk bij de Hobbyboerderij)
Stempel Magnolia Tilda hiding Rose bouquet, ingekleurd met distress en twinkling H2o.
Basis Go Kreate Frilly 3, DP Maja Vintage Spring  Basics, glitterpapier groen en color core groen.
Mallen Magnolia , wrapped Tilda lace, Hellebores en Vintage Leaf, vlinder Joy, X cut Nesting dies xcu 503042.
bloemen WOC, lint groen met vlinders en binding seam beige, meeldraadjes blauw, glasparels groen en frantage.
Ik lees weer graag wat jullie van mijn voorbeeldkaartje vinden, dan ga ik weer snel verder met de strijk, boodschappen en bezoekje aan mijn moeder in de hoop dat ik vanavond weer lekker kan gaan freubelen zonder schuldgevoelens omdat er eigenlijk nog zoveel moet.....

Tot later
Liefs Liesbeth

challenges:
Fashionista Challenge: shabby chic
Crafty Catz: cream- green and one other colour.
Marvelous Magnolia Challenges: Anything goes
Dutch Magnolia Lovers: alles mag.
Live & Love Crafts: lace.

18 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig !!
    Die Tilda vind ik wel zooooooooooo lief ....
    Die ga ik binnenkort toch ook maar eens gebruiken.
    Fijne dag EN freubelavond.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your sweet Tilda, very pretty card...
    Thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Liesbeth, de kleurtjes zijn ook zo mooi!
    Superss!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Liesbeth,
    wat een enige kart is het geworden. Het afdrukje is erg leuk! De kleuren zijn ook gaaf!
    Ja, soms moet er eerst een heleboel voor je rustig kunt gaan zitten...ik hoop voor je dat het lukt vanavond.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje Liesbeth, mooi in die "antieke"kleurtjes. Hol jezelf niet voorbij hoor ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super gaaf, wat is er heerlijk veel op te zien.
    Super mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. really stunning, love all the dies
    thanks for playing with us at fashionista
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal super Liesbeth, mooi gekleurd en wat heb je alle materialen prachtig gecombineerd.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning Card! I love the shape and the colours. Thanks so much for joining us at Marvelous Magnolia. Good luck!
    Hugs Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kaart schitterend, heel apart zo in deze kleuren, maar oh zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart ik hoop dat je de tijd en rust hebt gevonden om even heerlijk te freubelen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wonderful card, thanks for playing at CRAFTY CATZ x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk inderdaad zo om eens totaal andere kleuren te gebruiken. Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Dutch Magnolia Lovers. Veel succes. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth, ik dacht al dat de kleuren niet zo goed overkwamen dus ben even naar de voorbeelden gaan kijken bij de hobbyboerderij en zag hele andere kleuren! Wat een prachtig kaartje is het geworden, als ik jou was maakte ik even een andere copy bij de hobbyboerderij voor op je blog, want dat is een heel groot verschil!
    Lekker dat het wat rustiger is geworden voor je!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart ondanks hoe het overkomt! G
    Heel gaaf versierd ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth