Volgers

maandag 1 juli 2013

Special Moments kaartje met 'n Bestie digi.

Hallo blogmaatjes.

Het is weer maandag, het weekend weer voorbij voor de meeste onder ons, en ik wil allereerst iedereen bedanken die vorige week heeft meegedaan met onze bloghop van het wlvc. blog.
Dat is toch wel een overweldigend succes gebleken, een schot in de roos dat blog.
Komende woensdag wanneer de nieuwe challenge bij wlvc van start gaat ga ik met mijn nieuwe bijdrage, ook de winnaar van mijn malletje bekend maken. Je kunt nog even meedoen met de challenge met als "extra een dier".
Ik hoop dat mijn nieuwe volgers die nav. de bloghop hier zijn gaan volgen ook mijn andere kaartjes komen bekijken, want ik vind het heerlijk om van alles wat te maken naast de vintage-kaartjes.
Vandaag heb ik weer een kaartje met de nieuwste hype op stempels/digi gebied, de My Besties.
Ze zijn echt heel erg leuk om in te kleuren en er is zoveel keuze in digi en stempels dat er voor elke gelegenheid wel wat te vinden is, ik had er een paar gekocht en zag vanmorgen dat ik er weer 3 mag uitzoeken als Top 5 winnaar bij de My Besties Challenge met mijn vorige kaartje, hoe leuk is dat.
Vandaag weer een kaartje met zo'n big eyed girl,,
Ik heb weer ingekleurd met distress en Twinklings, de basis is een Ko Kreatemal.
Het papier is van Maya, en wat restjes van andere blokjes gecombineerd met Kraft en paarlemoer champagne. Mallen van Spellbinders, Whimsy, Tim Holtz, Boekenvoordeel en Doohickeys. Verder een taartkleedje, wat verschillende lintjes en touwtjes, roosjes WOC, en Frantage mag niet meer ontbreken, verder een bedel van een hart, de tekst Special Moments is van een Joy Stempelsetje.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en lees het weer graag.
Het blijft een feestje om jullie reacties te mogen lezen.
Tot de volgende blogpost maar weer.

Liefs Liesbeth

challenges: Addicted to stamps challenges, Lace.
Paper Crafting Journey: anything but square.
AnMa Creatief: dies/mallen
Whimsy Stamps Challenge: shaped cards
My Besties UK Challenge: anything goes.

40 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen Liesbeth!! Dit is ook weer zo'n enig kaartje en we gaan dus nog veel meer big-eyed girls van je zien nu!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, vooral het blauw springt er af! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kaart! Hele mooie vorm!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Liesbeth.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en wat geweldig dat je in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een schatje Liesbeth !!
    Ik ben aan mijn eerste Bestie bezig.
    Heb er weer een nieuwe verslaving bij denk ik haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart weer!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een beauty Liesbeth. Supergaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt Liesbeth met een hele leuke digi. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Liesbeth. De digi heb je prachtig ingekleurd en die grote filmstrip is ook leuk zeg!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat mooi Liesbeth, echt een heel lief kaartje! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje Liesbeth! Het filmrandje vind ik ook erg leuk.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een plaatje Liesbeth
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart in een mooie vorm.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb hem even in het groot zitten te bewonderen en die Besties zijn zo gaaf!! Alles zo mooi bij elkaar gezocht en ik hou van het blauw!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn leuk hè die besties, ik ben ook al een keer bij ze in de prijzen gevallen en mocht een aantal digi's uitzoeken altijd leuk toch!
    Je kaartje ziet er erg mooi uit.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn die Besties mooi, je hebt er weer een prachtige kaart meegemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk Liesbeth! Die filmstrip is enig!
    En de andere details ook...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful hun...love the image and the fabulous colours too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth,
    De Besties zijn echt prachtig,áls ik zou gaan inkleuren, dan zouden het Besties worden, daar kan geen Magnolia tegen op..Je hebt je kaartje heel mooi aangekleed, mooi papier en mallen en de Bestie is schitterend ingekleurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige digi`s zijn het en bij jou vallen ze heel erg in de smaak, leuk is dat. Je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt en wat gaaf dat je bij ze in de prijzen bent gevallen, kun je, je voorlopig uit leven, hihi.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Liesbeth. Ik zie de Besties overal verschijnen, ik moet er zelf ook maar eens mee aan de slag.
    En gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart weer zeg, gefeliciteerd met je digi's de stempels zijn echt schatjes, we zien het resultaat weer liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk we hebben vakantie dus ik ga weer eens alle blogs langs.
    Kan ze namelijk lang niet allemaal bij elk nieuw bericht bijhouden al heb ik dat wel lang volgehouden maar toen had ik alle tijd ( na en voor een hernia operatie) Wat ern prachtige kaartjes met de " mooie grote ogen meisjes) heb je weer gemaakt!
    Ik kom ogen tekort zoveel leuke details en mooie tags er in helemaal top!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kaart Liesbeth.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a beaufiful card. Thanks for joining us on our first challenge for the UK besties blog. Good luck. Gill DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. het is weer een super mooi kaartje geworden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautifully done card with such a fabulous design and attention to detail. Thank you so much for taking part in the UK Besties Challenge Blog, good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw wat een schitterende kaart Liesbeth. Ik moet nog steeds wennen aan die Besties hoor hahah!! Bedankt voor je deelname bij ATSC. Gezellig en succes. liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wowww Liesbeth,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning card, love the colors and so much to look at. Thank you for joining us at UK Besties Challenge. Abbie DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. such a beautiful card thank you so much for entering the UK besties challenge - Kerrie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een leuke digi Liesbeth en je kaartje is echt schattig geworden.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Weet je Liesbeth, ik geniet van alle soorten kaarten als ze mooi gemaakt zijn...dus, ja ik vind naast de vintage de veelzijdigheid bij jou ook heel erg mooi! Deze creatie ziet er dan ook weer geweldig leuk uit, fijn dat je er drie gewonnen hebt...kun je ons weer verrassen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful .... Thank you for joining us over at UK besties challenge blog and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a stunning creative make simply delightful. Thank you for joining us at our first UK Besties Challenge I do hope we see you again with more of your lovely makes x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig kaartje Liesbeth en wat zijn dit leuke afdrukjes he, volgens mij gaan ze heel goed scoren.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth