Volgers

donderdag 12 juli 2012

Tilda met paraplu voor het CreaMiep Designteam.

Hallo blogmaatjes,

Nog steeds lekker op vakantie maar de kaartjes die ik al gemaakt had voor mijn vakantie gaat gewoon door hier, wat zouden we zijn zonder computer en het internet.
Dit is mijn eerste bijdrage gemaakt voor het CreaMiep Design Team, een beetje tegenstrijdig maar dat vond ik wel leuk, zoals het Nederlandse weer toch, een beetje regen en ook nog wat zonneschijn.
Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van de Magnoliastempel ingekleurd met distress en H2O, mallen van Sizzix, crealies, MD, Memorybox, papier van Bo Bunny met kraft. veel van deze artikelen zijn terug te vinden in de webshop van CreaMiep, ga maar eens een kijkje nemen, ze hebben daar doorlopend erg leuke aanbiedingen. Als finishing touch weer wondgaasje en hotfixsteentjes, roosje van WOC.

Ik ga nog even genieten van het heerlijke Oostenrijk en maak het bezoek aan jullie blogs weer goed als ik terug ben van vakantie want het internet is hier niet als thuis, dan wel dan niet, dus eigenlijk onbegonnen werk, als het nog veranderd, dan horen jullie het van mij.

Toch wil ik ik hier vanuit Oostenrijk Karin nog even bedanken omdat ik haar candy heb gewonnen, dat gaat dus ook gewoon allemaal door in Nederland, prachtig, ben er erg blij mee.....
Liefs Liesbeth

Het kaartje doet mee met de uitdaging van CLP waar ik de sketch van heb gebruikt.

20 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje. Heel mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit hoor je kaartje
    en het is inderdaad nederland
    zon met regen

    groetjes gré en geniet nog lekker van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Liesbeth. Ik vind hem erg mooi geworden.
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kaartje, Liesbeth...mooi gekleurd en leuk zoals je al die dies hebt gebruikt...hoop dat het weer in Oostenrijk beter is dan hier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart!! Super zeg en wat heb je geweldige mooie details erop gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,

    Een pracht kaart heb je gemaakt.

    Fijne vakantie verder.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, heel toepasselijk op het nederlandse weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    een erg leuke/mooie kaart en zeker leuke kleuren gebruikt! ziet er fris en fruitig uit beter dan het weer hier:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi liesbeth
    wat een mooi kaartje!!!
    Geniet nog lekker van je vakantie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Liesbeth,lief die stempel,en mooi ingekleuurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan hoor! Heb het stempeltje ook pas gebruikt i.v.m. met de regenachtige dagen, dus geniet er nog maar even van!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooie kaart Liesbeth, prachtige kleuren, super !!!
    Geniet nog maar lekker van je vakantie !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje!
    Typisch nederland...jammergenoeg :(
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hele mooie kaart Liesbeth, ik hoop dat het weer bij jullie beter is. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi toepasselijke kaart voor hier. Het is zomer, maar wat valt er een water.
    Ik hoop dat jou in het schitterende Oostenrijk iig beter weer hebt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hééél leuk kaartje. Ook al is het een nederlands weer kaartje. Door de vrolijke gele kleuren, die jij gebruikt heb. Doet het toch zomers aan. fijne vakantie verder
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk kaartje Liesbeth en idd echt Nederlands zomerweer, vandaag echt weer helemaal pet. Maar je kaartje vrolijkt me wel weer wat op!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk hoor, vakantie! Hoop dat jullie minder regen hebben dan hier :-(. Gelukkig maak je ons blij met een mooie kaart vol zonneschijn.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk bij zomerkaartjes aan hele andere kaarten, maar die van jou is wel veel realistischer. Het kwam hier net weer met bakken uit de lucht, je kaart is prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous scene you've created for this adorable image!!! Love the colours and great details!! Great take on our sketch at CLP, I hope we'll see you there next month!!
    hugs, stephanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth