Volgers

vrijdag 18 mei 2012

Waterlilly Tilda in pastelkleurtjes.

Hallo blogmaatjes,

Hier weer een berichtje van mij....allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog hebben weten te vinden in blogland, en ook nog besloten hebben om te blijven volgen, ik vind het geweldig hoor en ik hoop dat ik jullie een klein beetje kan inspireren.
Gisteren ben ik niet aan freubelen toegekomen want we hebben een leuke wandeling gemaakt en 's avonds lekker gegeten bij zoonlief, koken gaat hem goed af op zijn eigen stekkie, het was heerlijk.

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt nav de sketch van Sketch N Stash.
Sorry voor de slechte foto maar de oorzaak zit hem in een oud fototoestel en het donkere weer hier nu.
Ik heb Tilda ingekleurd met distress, H2O's en glitters hier en daar, jammer dat je daar niet zo heel veel van ziet.
Ik heb op dit kaartje mijn nieuwe Memorybox-mal gebruikt, de springborder, verder spellbinders voor de achtergrond van de stempel, en Joy voor de vlinders.
Papier is van Prima Marketing met color-core roze, de tekst heb ik eerder gebruikt en is Cuddles, Kisses Snuggles and more, that's what Little Girls are made of!
De randen heb ik weer met de hand geborduurd en deze keer geen extra bloemen toegevoegd, alleen nog een strik met parelbrad en wat hot-fixsteentjes. Alle randen bewerkt met Walnut Stain.
Ik ben zelf redelijk tevreden maar ik zie hem dan ook in het ecchie (lol)
Ik ga dit kaartje verder nog posten bij Moeders Hobbypaleis, een kleur/foto inspiratie, kijken of ik van de tweede naar de eerste plek kan klimmen, want de april-challenge werd ik daar tweede met mijn babykaartje in vintagestijl, leuk toch.....
Ook post ik dit kaartje bij GE-WE Hobbychallenge, een kaartje voor een dame/meisje in pastelkleurtjes.
Alvast bedankt voor jullie bezoek, en leuk als jullie een reactie achterlaten, en dan wens ik jullie lekker weer voor het weekend, dan kunnen we tenminste eindelijk eens naar buiten.
Fijn weekend allemaal,

Liefs Liesbeth


29 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje is het weer geworden. Een echt kunstwerkje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al is hij een beetje donker, ik kan goed zien dat het een super lief kaartje is Liesbeth! Dat afdrukje is zoo schattig en je mooie MB border en de vlinders doen de rest!!
    Leuk zeg, lekker smikkelen bij je zoon!!!!


    Fijn zonnig weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,soms valt het inderaad niet mee om je creatie mooi op de foto te krijgen,ik ben daar ook nog mee aan het experimenteren.Toch zie ik op jouw mooie kaart de zon in het water schijnen want het glinstert tussen het riet(de sprietjes van de mal),erg mooi gelijkmatig geborduurd en de tekst is ook heel leuk hierbij.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze Tilda is echt een van mijn favorieten. Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt. Prachtig ook die memoryboxmal. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Liesbeth,

    Wat een mooie kaart ik vind je vlinders super mooi.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    wat een lieve kaart in prachtige zachte kleuren!! en toch heerlijk als je eens lekker bij je zoon kan eten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,
    dank je wel voor je reactie op mijn blog!
    Ik weet wat je bedoelt dat je de glitters bijna nooit op de foto ziet en dat vindt ik ook altijd erg jammer. Maar je hebt een heel mooi kaartje gemaakt en in het echt is ie nog mooier! Dat kan ik me wel voorstellen.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lieverdje weer hoor, heel mooi van kleur en leuke details. Succes met de challenge, wie weet nu wél 1e.
    Lieve groetjes,Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart weer Liesbeth,
    en ook mooie warme kleuren.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel schattig Liesbeth! De H2O's zijn idd. moeilijk op een foto te vangen. Je moet de afbeelding onder een bepaalde hoek houden onder de lamp en dan wil het wel eens lukken. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,

    ja, dat lijkt me erg leuk, eten bij je zoon op zijn stekkie en dat hij dan zelf gekookt heeft....onze oudtse gaat over een maand het huis uit, dus wie weet....
    Je kaart is erg mooi.
    Ondanks dat de foto misschien niet optimaal is, kan ik goed zien hoe je hem bedoeld hebt. prachtige kleuren en die swirls of swirlsrandje...heel gaaf!!
    Geniet jij ook van het weekend. Morgen komt mijn ontknoping op mijn blog...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, I like the sweet Tilda, Thanks for joiningin with us at Sketch N Stash, Good luck.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje!! Deze Tilda is ook zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een super mooie kaart, Liesbeth!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartstikke leuk vind ik hem. De kleuren zijn erg mooi bij elkaar en de rand aan de onderzijde is ook erg mooi.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk dit kaartje in pastelkleurtjes !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje in zulke lieve kleurtjes. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een plaatje! gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Liesbeth,lief dat meisje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel erg mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Liesbeth.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card, i love the image and the colours. The embellishments you have used are beautiful,

    Thanks so much for joining us at Sketch N Stash this fortnight,

    Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This looks fab. I love your cute image & gorgeous colour scheme. Great take on my sketch too. Thanks for joining us at Sketch N Stash this week.
    Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely card, thank you for joining us at SnS.
    Sarah-Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart heb je gemaakt !!!

    Bedankt voor het meedoen bij Ge-We hobbychallenge !!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je prijs!

    groetjes
    rebelleke van ge-we hobby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth