Volgers

zondag 8 april 2012

Stoer jongenskaartje zonder frutsels.

Hallo blogmaatjes.

Vandaag nog even lekker aan de frutsel geweest om een stoer jongenskaartje te maken.
Ik heb daarvoor een digi van teddybo, en wel de voetballer, ingekleurd met copicmarkers.
Papier is van Basic Grey.
De sketch die ik gebruikt heb is van EKEF met als extra attitude.
Ik heb alleen een pons gebruikt, touw en een bedel.
De letters zijn van foam.
Wat is het lastig om geen bloemen en frutsels te gebruiken maar ik vind hem toch wel gelukt voor een stoer jongenskaartje.
Voor jullie allemaal een fijne tweede paasdag nog, wij gaan lekker de wandelschoenen aantrekken  en eropuit, we hopen maar dat het overwegend droog blijft maar we moeten aan de conditie gaan werken, weer of geen weer.
Ik ben weer nieuwsgierig naar wat jullie van mijn kaartje vinden, ik lees het graag.

17 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Liesbeth. Stoere stempel en die bedel past er zo goed bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind hem ook erg leuk lekker stoer

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige stoere kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    Het is inderdaad een echte stoere jongenskaart,
    en hij is echt heel goed gelukt hoor!

    Groetjes en een fijne tweede paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuk kaartje Liesbeth
    Geweldig die stempel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig leuke stoere kaart is dit Liesbeth!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje is dit geworden, veel succes.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart, de stempel is zo gaaf.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die digi leuk!!! Echt een heerlijke stoere jongenskaart geworden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook zonder bloemen en frutsels vind ik dat je er toch nog leuke dingen bij hebt gecombineerd hoor. Supergave kaart.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geloof dat mijn vorige bericht niet gelukt is ik kreeg een waarschuwing van blogger dat ik het opnieuw moest doen dus bij deze: Ik vind het een leuke en stoere kaart! De voetbal en schoen vind ik echt top!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kaartje!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Elke kaart een feestje.
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend stoer kaartje Liesbeth! Bedankt voor het mee doen met de challenge van Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige uitwerking van de schets Liesbeth.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth