Volgers

zondag 22 januari 2012

Magnolia's Valentino, with LOVE.

Hallo blogvriendinnen,

Ik heb de afgelopen dagen veel zitten oefenen met het inkleuren met de distress, ik moet eerlijk bekennen dat ik dit toch de leukste manier van inkleuren vind voor mezelf.
Ik was niet meer te stoppen en heb vandaag mijn eerste kaartje dan ook gemaakt met deze Valentino van de nieuwste Magnoliaserie.

Ze zijn allemaal zo leuk dus er volgen er zeker nog meer.
Het papier is van verschillende lijnen gecombineerd ( ik had nergens specifiek bij ingekleurd en dan moet je later zoeken naar bijpassend papier), maar het is toch aardig gelukt vind ik zelf.
Dit DP met Kraft, voor de challenge bij TOMIC een sketch met als extra stof, en dit is gelukt met lint, band en een wondgaasje.
Ik heb geen bloemen gebruikt op dit kaartje maar verschillende hartjes eerst bewerkt met distress Walnut Stain net als alle randjes van het papier, en deze hartjes afgewerkt met hotfix steentjes, ik vind dit zelf wel een leuk effect hebben , en ook heel leuk om te doen als afwisseling.
De buitenrand heb ik weer met de hand geborduurd met kraftkleurig DMC garen.
Als extra heb ik een tag gemaakt om een tekst op te schrijven, ik heb alleen de filmstripmal gebruikt en een klein stukje van een SB voor het hoekornamentje.
Verder doet dit kaartje mee bij het minichallengeblog van Jolanda
Ik hoop dat jullie hem ook geslaagd vinden, in ieder geval weer bedankt voor jullie bezoek en de leuke en lieve reacties diejullie achterlaten, ik kan er geen genoeg van krijgen hoor.

22 opmerkingen:

  1. Leuk werk he, ik vind dat zo mooi met het donker en licht werken. Je kaartje ziet er helemaal prachtig uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind het een sodeknetters gaaf kaartje Liesbeth ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje Liesbeth en zo mooi gekleurd!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Liesbeth, ik vind hem heel mooi, al stempel ik zelf niet.
    Maar het inkleuren is je goed gelukt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooi kaartje. Wat is Valentino mooi gekleurd. En weer zo mooi gestyled en afgewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje. Mooi ingekleurd zeg.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een heel leuk kaartje
    vind het woord sodeknetters ook erg leuk
    probeer te onthouden hahaha
    mooi gekleurd ook

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Liesbeth!!!
    En wat is die Valentino lief hè?
    Het gaat je goed af dat kleuren zo....
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth, wat een super lief kaartje!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een heel leuk kaartje geworden en dat inkleuren dat is prima gelukt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt een schattig kaartje, heel lief!!! Wat een lief stempeltje!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,
    Leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...Ik vind je kaart erg mooi geworden en wat heb je mooi ingekleurd met de distress:0)
    Hele aparte details en leuk die hotfix steentjes!
    veel suc6 en graag tot een volgende keer!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat een ontzettende leuke kaart Liesbeth en die Cupido blijft een lieffie ik vind je kaartje Super leuk !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje! De hartjes zijn ook zo leuk.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij TOMIC
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart! Mooi papier en super leuke hartjes erbij! Ik ben ook pas begonnen met het inkleuren met distress en vind het ook zo leuk om te doen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Liesbeth, wat een schattig lief kaartje is dit, en dat stempeltje is ook heel mooi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat n prachtig kaartje Liesbeth
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Liesbeth, wauuuw, wat een beauty.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth