Volgers

woensdag 16 november 2011

Een babykaartje voor de ouders van Wytse tussendoor.

Hallo allemaal,
Wat een heerlijk weer is het toch....lekker om buiten te vertoeven en dan lekker opwarmen in de knutselkamer, wat kan een mens daar van genieten.
Op verzoek van mijn man........een babykaartje voor de ouders van Wytse, vader is een collega en is voor het eerst vader geworden van een jongetje  en ook een heel klein manneke wordt gefluisterd.
En dit is ´m geworden.....Papier is van een blokje van Papermania gecombineerd met verschillende kleuren cardstock in de kleuren aqua-petrol.
Ik heb de afbeelding ingekleurd met de copicmarkers, tekst van internet en mallen gebruikt van Spelbinders en MD.
De speen is een houten modelletje dat ik in kleur heb gemaakt en versierd met de perlenpen.
Verder de naam van de baby met de cuttlebug gemaakt om het kaartje te personaliseren, ik vind dat altijd wel leuk als je de ontvanger al kent.
De sketch is van Graphicat Sketch Challenges, waar ik het kaartje ga posten.
Ik was helemaal verrast door al die lieve en leuke reacties op mijn vorige kaartjes, maar niet stoppen hoor........ik hou ervan verrast te worden, dus brandt maar gerust los.
Bedankt alvast.
gr. Liesbeth

15 opmerkingen:

  1. WOW! This is adorable!!! So very cute! I love the blue and that sentiment is AWESOME!
    Im so glad you could join us at Graphicat this month!!
    Cheers
    Cheri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fonds die tekst!!! Super, een prachtige, echte jongentjes kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk baby kaartje en leuke kleuren

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief knuffelig baby kaartje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig stoer babykaartje (die sla ik even op voor het geval ik inspiratie nodig heb)
    Dank je!!! Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi, lief babykaartje echt geweldig.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Liesbeth, wat een leuke kaart. Tekst is helemaal geweldig. (zelf gemaakt?)
    een naam er op zetten vind ik ook erg leuk, dan weet de ontvanger ook dat je er aandacht aan hebt besteed en het speciaal voor hen gemaskt hebt.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig babykaartje Liesbeth!!
    Gave digi ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Liesbeth!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awwe so adorable,just love the soother.Thanks for playing with us Craty Catz,hope to see you again!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your card!! The blues and the bear is adorable!! Great take on the sketch. Thanks for joining us over at Graphicat Sketch Challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great baby card, the recipient is very lucky :) Thanks for using a graphicat sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable card! A perfect little baby boy card, and the sentiment is super cute! Thanks for joining us at Graphicat Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth