Volgers

dinsdag 4 oktober 2011

Simply Sassy digi gebruikt voor kerstkaartje.

Hallo medebloggers,
Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt met een digi van Simply Sassy die je  hier terug kunt vinden http://saturatedcanary.blogspot.com/
Zij is de maakster van deze mooie digi en ze heeft deze speciaal gemaakt voor Tiets van de kaartenmakenmettietsclub.
Voor oktober is bij deze digi een sketch gemaakt om een kaartje te maken, en dat is wat ik gedaan heb.
De digi is ingekleurd met de copicmarkers bij een verzameling van verschillende kerstlijnen.
Dit in de traditionele kerstkleuren.
Verschillende randponsen en mallen gebruikt, de tekststempel met embossingpoeder bewerkt, een leuke bedel. strik en een soort van kerstster.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind de digi in ieder geval geweldig.
Nu nog even zien uit te vissen hoe ik mijn kaartje daar moet plaatsen, maar dat gaat met wat hulp vast goedkomen.
Bedankt weer voor jullie lieve reacties (kreeg er soms wel 3 tegelijk****foutje denk ik)
Groetjes Liesbeth

andere challenges waar ik dit kaartje ga posten zijn: een hoop inspiratie waar het een kerstkaartje moet zijn.

10 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kerstkaartje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een zeer schattig kerstkaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige uitwerking van de schets en de digi Liesbeth. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit kaartje in die warme kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, wat een lief meisje. Het is een mooie kaart met groen en rood, echt kerst.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk en ondeugend natuurlijk!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kerstkaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart Liesbeth,
    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart Liesbeth, heel leuk gedaan.
    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Leuk dat je mee doet met de EHI uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth