Volgers

woensdag 14 september 2011

Kenny K's Brooklyn Babe in paars/lila.

Hallo medebloggers,

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik hier mijn eerste kaartje een plekje gaf op mijn blog.
Ik heb net nog even terug gekeken maar dan heb ik (pffffff)  toch wel een andere techniek gekregen.
Vandaag post ik een kaartje in paars/lila met een digi (gewonnen) van Kenny K met de naam Brooklyn Babe.
Ik heb haar ingekleurd met de copicmarkers en de sketch gebruikt van 365 cards blogspot.com
en wel die van zondag. Ik vond hem wel bijzonder, en ik ben meestal wel op zoek naar wat bijzonders.
Papier is uit een blokje (geen idee waar vandaan) ik vond de graphiti wel passend.
Verder heb ik weer een ovaalpons gebruikt van Kars, verschillende kleuren cardstock in paarstintjes.
takjes van een crealiesmal, en de bloemen heb ik zelf gemaakt en behandeld met glimmermist en glitters, verder veel pareltjes gebruikt, verschillende lintjes en strikjes. Een mooie parelbrad en een charm.
Ook wil ik dit kaartje posten bij KennyK's Krafty Girlz waar de opdracht pins and pearls is.
Make it monday, alles mag.
Ook heb ik hem gelinked bij Make it colourful, de uitdaging is daar purple
en Everybody Art Challenge met uitdaging bloemen.
Ik kijk weer uit naar jullie reacties hoor, ik lees ze nog steeds met erg veel plezier.
groetjes Liesbeth

21 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth
    Wat een super leuk kaartje!
    en die bloemen... wat zijn ze mooi!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whauw liesbeth
    wat een mooi kaartje
    leuk he alweer een jaar
    maar we leren steeds weer
    en je krijgt door bloggen ook veel
    inspiratie

    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere meidenkaart!
    Leuk zo het lijkt wel een spiegel!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Wat een leuke digi zeg en helemaal in mijn lievelingskleurtjes....paars! En je zelfgemaakte bloemen doen het er ook super bij.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth, prachtige kaart, leuk hoor die stoere stempel!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Liesbeth, dat van die veranderende techniek sinds we bloggen herken ik heel erg. Als ik terugkijk naar mijn eerste kaart denk ik nu echt hoe heb ik hem kunnen delen met de rest van de wereld. Bloggen geeft toch veel inspiratie. Jouw nieuwe kaart is prachtig, mooie kleuren en mooi verwerkt.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje Liesbeth,en wat leuk dat je met KKKG meedoet deze week!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I saw this on Make It Monday and HAD to take a closer look! How inspirational!
    Karen C

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje is dit. Het afdrukje is schitterend ingekleurd.Je achtergrond is inderdaad heel leuk erbij. En wat is het leuk hè als je terugneust op je eigen blog. Wat een ontwikkeling maak je dan door. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag.
    Ik ben ook bijna zover.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh what a fab image - beautifully coloured and i love the frame
    Thanks for linking up to Make it Monday this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk is dat he, om de ontwikkeling van je eigen kaarten te zien. Deze kaart is hartstikke leuk, ik vind die stempels van Kenny K ook zo ontzettend leuk en stoer.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love what you've done with this cool gal, Liesbeth! Beautiful colouring too!

    Thx for linking it up to the Make It Monday party!

    Mary J x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fantastic make, love the choice of image :)
    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous flowers, thanks for joining us at 365 Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Liesbeth,
    ik wil je even laten weten,dat je het pakket hebt gewonnen.
    Kijk even op mijn blog, voor het e-mail adres.
    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Es una tarjeta fantastica!!
    Ha jugado genial esta semana en 365 cards, gracias por participar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth