Volgers

maandag 11 april 2011

Even een blog-time-out!

Hallo lieve trouwe volgers.

Ik laat even een kort berichtje voor jullie achter om me te verontschuldigen dat ik een tijdje niet zal reageren op jullie blogs, en zelf ook weinig of waarschijnlijk niks zal plaatsen.
Ik zit niet echt lekker in mijn vel en kan de moed even niet opbrengen alles te volgen dus vandaar de time-out, we gaan binnenkort een weekje met vakantie en dan wil ik aan kant zijn in huis en weer wat energie verzameld hebben.
Fibromyalgie, CVS en Vit B12 tekort zijn hiervan de oorzaak. Het is niks "ernstigs" maar erg vervelend en ik "probeer" er al jaren mee te leren leven, maar soms is dat lastig, dan wil ik teveel en ga over mijn grenzen heen en dan is dit algehele moeheid en lusteloosheid met pijnlijke spieren en gewrichten het gevolg. Tijd weer om een injectie te halen en even wat druk van de ketel te halen, een keertje goed slapen zou ook al wonderen doen, maar helaas!
Ik wens jullie veel inspiratie toe (iets wat hier dus op het moment ook niet aanwezig is).
Ik meld me weer als ik zover ben!

Creatieve groetjes
Liesbeth

dank jullie wel, voor de lieve berichtjes, die doen me echt goed hoor!

10 opmerkingen:

  1. Liesbeth heel veel sterkte en denk goed om je gezondheid.
    Wij lopen niet weg hoor en zien je vanzelf weer in blogland verschijnen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi liesbeth
    doe rustig aan
    geniet van je welverdiende vakantie
    en een beetje wandelen in het zonnetje
    is misschien ook wel goed voor je
    doe het rustig aan
    wij volgers wachten wel op je
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel sterkte met alles, en hopelijk tot snel weer blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat we voorlopig niets van je zien, ik kijk altijd graag naar je creaties. Maar even bijtanken is belangrijker. Geniet van je vakantie en tot blogs. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte ermee Liesbeth en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Tot die tijd, neem jezelf in acht en geniet even van je vakantie. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Liesbeth, wat knap dat je voor jezelf kiest en wat rot dat het nu niet zo lekker loopt.
    Geniet van je vakantie doe wat buitenlucht en zonnevitamientjes op, en ik hoop voor jou, weer tot gauw. Fijne vakantie meid.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denk maar eerst even lekker aan jezelf... En geniet van je vakantie meid! Het bloggen loopt niet weg en is er ook nog als je je weer wat beter voelt.
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,
    Ik hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je velletje zit, ik wens je bijdeze alvast een fijne vakantieweek toe en zie je vanzelf wel weer een keertje voorbij komen, heel veel sterkte, ik hoop dat je gauw weer wat inspiratie zal vinden.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. :D, Hallo Liesbeth, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Maar wat ik hier lees, herken ik helemaal, ik zit in hetzelfde straatje en ik weet wat je bedoeld, ik wilde je even mailen, maar vindt je emailadres niet. Je mag me altijd mailen. Kon ik wat energie toveren, ik gaf er jouw ook wat van, maar spijtig genoeg lukt het me voor mezelf ook al niet. Kom op Liesbeth, probeer nog eens even bij te tanken.
    Knuffel
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :D, Hallo Liesbeth, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. En wat ik hier lees herken ik helemaal. Ik zit in dezelfde situatie. Ik zocht je emailadres maar vond het niet, als je er behoefte aan hebt mag je me altijd mailen. Kom op Liesbeth, probeer nog eens bij te tanken, maar neem er zeker je tijd voor.
    Knuffel
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth