Volgers

zaterdag 9 september 2017

Reminder voor Vintage & More

Hoi blogmaatjes,

Vandaag weer reminder van mij op de groep Vintage & More facebookgroep
Op dit moment loopt er een challenge Vintage met gebruik van mallen, en dat moet toch wel lukken lijkt me, jullie hebben nog krap een week om gezellig mee te doen.
Ik heb voor mijn kaart een Dutch Doobadoo mal gebruikt voor de vorm, en het designpapier is van Pion, Songbird heet de lijn, en heeft zo'n mooie kleurtjes samen met het paletpapier ook van Pion.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
Jammer eigenlijk dat de kaart dan te vol zit om het mooie papier nog te zien zo, maar lekker vol is ook wel weer mijn manier van kaarten maken.
De afbeelding is ook van die zelfde lijn papier, op een Noor! mal, natuurlijk mag een mooie rand kant niet ontbreken.
Het label heb ik een stempel van CE gebruikt met handlettering en Versamagic inkt., de bladeren zijn een combinatie van Creative Expressions en Joy voor de kleintjes.
De bovenste rand is een rand van Marieke dubbel uitgesneden, verder natuurlijk parels en bloementoef van WOC.
Ik hoop dat jullie nog gezellig meedoen, ik zie jullie creaties graag tegemoet en lees ook graag wat jullie ervan vinden.
Tot de volgende blogpost maar weer, heerlijk knutselweer, dus fijn weekend.
Liefs Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Gave kaart heb je gemaakt...ja soms moet je prioriteiten stellen...je mooie papier of de embellishments. Jouw keuze vind ik prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Echt een prachtige kaart heel leuk model !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintage kaart Liesbeth .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth