Volgers

zondag 18 november 2012

Vintage kerstkaartje.

Hallo blogmaatjes,

Wat 'n raar weer is het toch hier in het Zuiden, zo regent het en even later schijnt de zon weer, al met al, heerlijk freubelweer.
Allereerst wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke reacties op mijn Nikki-kerstkaartjes, zo leuk om te lezen allemaal.
Vandaag heb ik weer eens een vintagekaartje voor de kerst, ook leuk om te doen (eigenlijk vind ik het allemaal leuk, ik zou niet kunnen kiezen voor één soort hoor!)
Ik vind zelf het Maja Designpapier daar zo uitermate geschikt voor, dit keer gecombineerd met donkerrood en verschillende wit-tinten colorcore-papier en kraft.
Het plaatje komt van het internet, uitgeknipt met de foto-figuurschaar. Ik heb verschillende van mijn nieuwe mallen gecombineerd en wel de Spellbinders Decorative Labels Twenty Seven, Noor Design cutting en embossing rand, bloemen Crealies gecombineerd met een pons, afgewerkt met pareltjes jute-touw, houten figuurtje. Alle randen aangezet met Walnut Stain Distress, een wondgaasje en de rand weer op de hand geborduurd.
De sketch is van Christmaschallenges with sketches die als extra nu borduur hebben.

Ik hoop dat jullie er weer wat andere inspiratie door krijgen en hem weer als voldoende beoordelen, ik lees het weer graag, op naar het volgende kerstkaartje, nogal enkele nog te gaan.
Fijne zondag verder.

Liefs Liesbeth


28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Liesbeth. Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww!! Liesbeth,wat een mooi kaartje weer.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier net zo, dan weer regen dan weer zon, en helaas geen knutseltijd voor mij vandaag, Nick loopt om me heen te drentelen hahaha, maar reageren gaat nog, hij zit of naast me mee te kijken, of op zijn tv dvd's van sinterklaas te kijken.
    je kaart is weer een beauty meis, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier in 't Noorden is het niet anders, begon met regen maar vanmiddag stralend weer en...de kou is de lucht weer (even) uit dus lekker!!!
    Mooie vintage kaart Liesbeth!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend hoor meis en het maakt mij helemaal niet uit wat je maakt....het is allemaal even geweldig!!! Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is stunning Liesbeth...and loving those pretty flowers too hun :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart echt helemaal kerst!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    een voldoende?
    welnee een vette 10+ een erg romantische vintagekaart met hele warme kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart Liesbeth

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart Liesbeth en de kleuren echt heel mooi zo bij elkaar.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi liesbeth, wat heb je de afgelopen tijd weer prachtige kaartjes gemaakt , schitterend allemaal

    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is erg mooi Liesbeth.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwwwww prachtige kaart heb je gemaakt Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Liesbeth en dat plaatje vind ik ook zo mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en leuk dat je meedoet bij CCWS deze week, maar je hebt helaas geen stempel gebruikt wat wel een voorwaarde is ;)
    Helaas kan je dan niet meedoen met de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje hoor Liesbeth! Van mij krijg je een dikke voldoende.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig nostalgisch kerstkaartje is dit!!
    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Liesbeth,lief dat plaatje.
    En wat is dit mooi papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het weer een prachtige kaart! En prachtig papier heb je gebruikt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Liesbeth!!!! Je kaartje van gister had ik even gemist maar nu uitgebreid bekeken, prachig!!! Wat is die digi super hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kaartje Liesbeth
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje weer Liesbeth!
    En het papier is zeker mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende vintage kaart Liesbeth, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth