Volgers

dinsdag 20 november 2012

Mijn wekelijkse kaartje voor Cuddly Buddly.

Hallo blogmaatjes,

Wat waren jullie weer lief voor mij mbt mijn Magnoliakaartje van gisteren " bloos van oor tot oor".
Jullie zijn geweldig hoor met recht "maatjes".
Vandaag heb ik weer een kerstkaartje voor jullie met vriendje Toby gemaakt voor Cuddly Buddly. Deze heet Toby Tumble's sleigh.
Nou ben ik zelf helemaal Toby-fan maar er zijn nog zoveel andere leuke digi's te vinden in de webshop van Cuddly Buddly. Ik heb de digi weer ingekleurd met distress en H2o, de mutsjes heb ik afgewerkt met flowersoft.
Hi dear blogfriends.

Today I have another Christmascard for you with my big little friend Toby on it, I made this card for Cuddly Buddly and this digi is called Toby Tumble's sleigh.
I 'm a big Toby fan but there are a lot of fun and nice digi's in the webshop of Cuddly Buddly.
I coloured with distress and Twinkling H2o, the hats I did with flowersoft.

Ik heb verder gebruikt:/ I used:
Design Paper Graphic 45, Parlemoerpaper, colorcore blauw en wit/blue and white.
Dies: Spellbinders, Noor! Design, and Marianne Design
Embossing: Polka Dots van Cuttlebug
Finishing touch: wooden Christmastree, some ribbon, pearls and snow, embroidery.
Text also from Cuddly Buddly they are for free.
Sketch CCCC

Ik heb nog een close-up van Toby, waarop de details wat beter te zien zijn en hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

I have a close-up made of Toby, you can see things better and I hope you like my card again.

Bedankt weer voor jullie bezoek en ik lees weer met veel plezier wat jullie ervan vinden.

Thanks for visiting and I do like to read what you think about this.

Liefs Liesbeth.

challenges: Crafty Cardmakers: More then one die or pounch.
                  The Shabby Tearoom, Bingo.
                  Christmascard Challenges:  Double Embossing.

31 opmerkingen:

  1. Oh die heb je mooi gekleurd, gaaf kaartje zeg !

    Lieve grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth
    Mijn dag is weer extra goed door het kijken naar die prachtige kaart met Toby en je kleurwerk ziet er geweldig mooi uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd is dit
    een hele mooie kerstkaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd Liesbeth!!
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Liesbeth wat is deze ook weer schitterend, ik vind de kleuren helemaal super. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog even terug gekeken want ik had er natuurlijk al weer 1 gemist maar wowwwwwwww wat zijn ze weer geweldig!!!! Ik blijf het maar herhalen, je wordt er misschien onderhand wel een beetje simpel van maar......ik kan niet anders...ze ZIJN gewoon geweldig!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig prachtig wat een schatje weer!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeel leuk vind ik hem weer Liesbeth!! Echt supermooi ingekleurd en een beeldschone kaart van gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het weer een mooie kaart met prachtige kleuren.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwwww deze ken ik nog niet wat een gave kaart Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje....het schattige plaatje is mooi gekleurd Liesbeth!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooi kaartje weer Liesbeth, leuke stempel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So adorable Liesbeth...and I love the colours too hun :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart,vind het een plaatje zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk kaartje Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je toch weer een gaaf kaartje gemaakt! Mooi ontwerp en kleuren en natuurlijk is toby ook weer zoooo cute!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje, prachtig ingekleurd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een beauty is dit weer, het afdrukje is een schatje en prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Genieten deze mooie kaart met Toby erop!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A wonderful cute card. Thank you for joining us at CCM this time.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief kaartje, erg mooi in deze kleuren.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje, heel mooi kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card! Your image is sooo cute :) Thanks so much for joining us at Crafty Cardmakers for our ‘More than 1 punch or Die-Cut Challenge’
    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card .
    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this week.

    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. very pretty, love the colors you use.
    Thanks for playing with us at Chocolate, Coffee and Card Challenge.
    Hugs,
    Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Cute card, love the colors.

    Thanks for playing with us at Chocolate, Coffee and Card Challenge.

    Hugs, Nelle

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth