Volgers

maandag 5 november 2012

Charlie Caroling, op een kerstkaartje.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag weer een kerstkaartje voor jullie, de verzameling is nog lang niet compleet dus komen er nog wel enkele.
Deze keer heb ik de stempel Charlie Caroling van Mo Manning ingekleurd met distress, deze keer de echte kerstkleurtjes gebruikt bij papier van Basic Grey een oudere lijn al gecombineerd met restjes Bo Bunny.
Als basis heb ik kraft gebruikt, mallen van Spellbinders en Marianne Design, de ticket is van Cuddly Buddly, verder wat lint en hotfixsteentjes verwerkt. Finishing touch met sneeuwpen en het wondgaasje niet te vergeten.
De sketch is van Christmas challenges with sketches. Het is een wat minder zoet kaartje geworden, die hebben we ook nodig toch?
Ik hoop dat jullie hem jullie goedkeuring kunnen geven, ik lees het weer graag. Op naar de volgende maar weer.

Liefs Liesbeth

Ik wil het kaartje mee laten doen bij de DP2 challenge, anything goes with a MM image.: 

29 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kerst kaartje weer Liesbeth, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dat arme jong maar zingen:) Super afbeelding en een schitterende kaart weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm schitterend Liesbeth! Mooie kleurtjes en Charlie is geweldig. Leuk dat je weer meedoet met onze CCWS-challenge :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer schitterend gedaan Liesbeth, leuke afdruk ook.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje....leuk stempeltje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kerstkaart

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is weer een leuk kaartje geworden,
    inmiddels heb je er al heel wat hè?

    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje, leuk met al die kerstboompjes! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Liesbeth,

    Ik vind je kaart heel erg mooi hoor!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So gorgeous hun...and a pretty layout too :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Liesbeth...in de traditionele kleuren is ook wel weer eens mooi...ze hoeven niet allemaal blauw en bruin te zijn (al is dat bij mij wel favoriet)...het leuke plaatje heb je mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Liesbeth,
    Een heel mooi kaartje. Als ik het zie heb ik lust om mee te zingen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief kaartje Liesbeth!
    En wat een leuk stempeltje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liesbeth wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de schets van CCWS, heel erg mooi geworden zeg en wat een mooie digi! Bedankt voor je deelname bij CCWS en wie weet tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth
    Wat ziet dit er schattig uit met die kerstbomen en dat lieve kereltje,echt prachtig in die warme kerstkleuren
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja weer heel anders dan anders, maar dat zijn we ook wel weer van je gewend, hahha!! Hij is weer supercute hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk Liesbeth je kerstkaart. Die vervelen nooit hoor.
    Zo ook deze. Enige stempel, ik ben echt gek van plaatjes van zingende koortjes met kerst en zo.
    Leuk gedaan joh;)

    Zelf kan ik niet zo goed zingen in de kou buiten...dan hoor je meer een soort gegorchel hihi. Zodra ik in de vrieskou kom krijg ik een loopneus en een kikkerstem...dus houd dan wel braaf mijn mond;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje weer zeg, prachtig!!! Leuke digi is dat!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt Liesbeth, ik vind hem super geworden. Wat een gave stempel is dit ook weer, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ahhh wat een leuke didi is dit zeg, mooi gemaakt!

    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke afbeelding en leuk kaartje is het geworden.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwwww wat een prachtige kaart heb je gemaakt Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een heel mooi kaartje geworden Liesbeth !!

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. o wat een ontzettende leuke kaart !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart ;o)
    leuk dat je deze week mee hebt gedaan bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely beautiful! I love the traditional Christmas colors you used. And I really love the tree and holly!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth