Volgers

maandag 21 februari 2011

Verjaardagskaartje voor mijn buurmeisje Lieve.

Hello again,

Mijn eerste werkstukje voor vandaag is af, en het is een verjaardagskaartje voor mijn buurmeisje Lieve die morgen 4 jaar gaat worden.
Ze lijkt op het meisje van het stempeltje van Penny Johnson, dat stempeltje heb ik van mijn lieve moeder gekregen vorige week, en die heb ik ingekleurd met de derwentpotloden.
Ik heb haar naam erop gezet met haar leeftijd, dit heb ik gedaan met de alfabetmal van cuttlebug.
Het papier is weer bij elkaar gezocht met de blokjes van de Action.
Verder heb ik ponsjes gebruikt voor de bloemetjes, en een grote pons van Martha Stewart, mallen van MD voor bloemen en Joy voor de vlinder.
Verder een strik en wat pareltjes gemaakt.
Dat is het eerste kaartje voor vandaag, ik vind vooral de kleurtjes zo mooi, en jullie?
Verder met het volgende projectje, een babykaart voor mijn nichtje, en ik wil mijn broer en zijn vrouw ook een kaartje sturen om te feliciteren met hun eerste kleinkind want dat is toch ook een heel bijzondere gebeurtenis om opa en oma te worden. Dus aan de slag weer, fijne dag allemaal.
gr. Liesbeth

10 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en wat heb je prachtige kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Liesbeth!
    Gr Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo ...wowwww zeg, wat een prachtig kaartje Liesbeth !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor je buurmeisje, daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is schattig Liesbeth ! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat een lieverdje!!!!
    mooie kleuren gebruikt, echt superkaartje
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geloof mij, daar wordt je buurmeisje helemaal blij van als ze deze kaart ziet! Mooie kleuren heb je gebruikt. En dat stempelafdrukje is echt erg lief...ook net mijn dochtertje:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook al zo verrassend qua kleur. Een hele mooie kaart en een hele lieve stempel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth