Volgers

dinsdag 8 februari 2011

Valentijnskaartje, met veel hartjes.

Vandaag post ik een Valentijnskaartje, ik heb een wat ouder magnoliastempeltje gebruikt, maar niet minder schattig.
Het papier is van de lijn Romantisch van Marianne Design, gecombineerd met Elines House paperblock.
Ik heb hartjes-mallen gebruikt van Joy en Double doo, de bloemen zijn met een Crealies-mal evenals de blaadjes, een lintje en een kantje, wat plaksteentjes in de vorm van een hartje en de randen zijn behandeld met de distresser en daarna geinkt met distress-inkt. Het stempeltje with love komt van de action, ik heb alleen de tekst gebruikt.
Ik wil dit kaartje voor verschillende challenges inzetten waar het draait om een Valentijnskaartje.
girlscardsworld
Double Dutch.Challenge
Duymelot Design Team
En Nederlands Magnolia Challengeblog

Groetjes Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart erg mooi Liesbeth...de kleurtjes te samen passen erg goed!
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje, hele kleuren ook, ik heb er net ook eentje gepost:) Veel succes!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje. Leuk dat rood met groen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Liesbeth,
    Wat een schattig kaartje en zo leuk opgemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Liesbeth. Vind de harten ook zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lieve romaantische kaart liesbeth

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, leuk zoveel harten,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige valentijnskaart.
    Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi en lief kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth