Volgers

donderdag 10 februari 2011

Valentijnskaartje in rose/rood.

Hallo,

Vandaag weer terug naar de cute-kaartjes, dank jullie wel voor de reacties op de stoere kaart, hij vond hem gelukkig zelf ook wel geslaagd.
Ik heb een magnolia-afdrukje Tilda met de ballon ingekleurd met de derwentpotloden omdat ik het kaartje daar wil laten meedoen aan de challenge, hoe kan het ook anders, Liefde in rose of rood.
Het papier is van Eline House, en de achtergrond heb ik geembossed met de cuttlebug met de hartenmal, verder tekststempel (weet niet meer waar vandaan) en twee verschillende rode lintjes, hart van double do mal, bloemetjes van wild orchid crafts.
Hij is in ieder geval lekker zoet!! met rose en  rood.
Dus mijn bijdrage voor alles met en over kleuren met derwents, ben benieuwd of jullie hem zoet en lief genoeg vinden.
ps. deze kaart doet ook mee met de challenge bij Stempelstudio met thema hartjes
gr. Liesbeth

10 opmerkingen:

  1. Nou zoet en lief is hij zeker weten Liesbeth!!
    Leuk zo met die strik in het midden!
    Gortjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, en supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zoet is ie zeker, maar wel heel mooi zoet.
    Leuk gedaan met die hartjes op de achtergrond.
    Succes met de challenge.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Liesbeth, rood/roze vind ik moeilijk, maar die van jou is goed geslaagd zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Liesbeth. Het geëmboste vind ik ook heel leuk gedaan. En natuurlijk mooi ingekleurd. Leuk dat je ermee meedoet bij Derwent.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte valentijnskaart! Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart zo in die kleuren

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart , bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth