Volgers

woensdag 23 februari 2011

Oude tijden herleven met dit 3d scrapkaartje.

Hallo lieve bezoekers,

Vandaag ga ik een kaartje posten waaraan ik gisteravond begonnen ben.
Komend weekend hebben we een verjaardag van iemand die 77 wordt, en ook nog een man is.......
Lastig project dus om een kaartje voor te maken, stempeltjes geschikt voor een man van 77 heb ik niet, of eigenlijk alleen met bloemen.
Hij houdt wel van tuinieren maar een kaart met bloemetjes past niet echt bij hem, dus........
Ergens in een laadje van mijn kast liggen nog vellen met 3d plaatjes, eigenlijk een heleboel 3d vellen want ik had een aardige voorraad voordat ik aan het stempelen en scrappen verslaafd ben geraakt.
Ik gebruik ze nog wel op een borduurkaartje hoor, dus helemaal verloren is het niet, maar toch......
Ik heb verder wat mallen gebruikt van Nellie Snellen, en een papierblokje dat ik ooit ergens heb gekocht maar vraag me niet waar.......ik weet het echt niet meer.
Ik heb er een goudkleurige sticker opgeplakt omdat dat het beste paste bij het plaatje.
Verder toch een bloemetje erop met een knoop en scrappersfloss, een takje van een crealiesmal en een paar pareltjes gemaakt in het hoekje, de rand met de kurken zat ook op het 3d vel.
De binnenkant heb ik ook nog een beetje aangekleed zodat we er geld in kunnen stoppen, verder daar een tag bij gemaakt waar we nog wat op kunnen schrijven.
Ik heb van de binnenkant geen foto gemaakt omdat de pareltjes nog niet droog zijn, en eerder is dat al eens fout gegaan, dus dat gebeurd geen tweede keer.
Krijgen jullie ook dat gevoel van "hoe het ooit begon"?
groetjes Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en heel stijlvol is dit kaartje, en hihi ik herken je probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden Liesbeth!
    voor een man is het wel wat moeilijker maar goed gelukt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk mannenkaartje hoor
    gr gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannenkaarten zijn al moeilijk en helemaal als het om een persoon van 77 gaat. Maar jij hebt er weer een hele mooi weten te maken! Zelf heb ik ook nog een grote stapel 3D vellen liggen...eigenlijk best wel jammer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ja, bij deze kaart krijg je echt weer het gevoel als toen ik begon met kaarten maken. Dat waren de 3D kaarten die toen zo in waren.
    Maar ik gebruik nog wel eens 3D plaatjes om een kaart te maken hoor.
    Deze kaart is prachtig geworden.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth