Volgers

vrijdag 18 februari 2011

Magnoliakaartje voor challenge van Create 4 Fun.

Het afdrukje heb ik eerder deze week 's avonds al ingekleurd met de derwents, vanmiddag heb ik de sketch van de Create4fun-challenge gebruikt om het kaartje op te bouwen.
Ik heb het kaartje in de kleur paars in verschillende tinten gehouden, allerlei papiertjes bij elkaar gezocht en mijn nieuwe pons van Martha Stewart gebruikt als hekje waarop Tilda zit.
Verder een lintje, wat pareltjes gemaakt en bloemetjes van Wild Orchid Crafts.
De hoeken heb ik vlindertjes geplakt met 3d foam en bewerkt met glimmermist en pareltjes.
In de binnenkant heb ik een leuke toepasselijke tekst geplakt met wat vlinders erbij, ik vond het kaartje zo druk genoeg en met nog een tekst erbij wat overvol.
Ik ga weer verder, bedankt weer voor het langskomen en een heel fijn weekend iedereen.
gr. Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Liesbeth! Mooi geheel.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. war een schatje, ze is prachtig in deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje, met super mooie kleuren!! Succes!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieffie Liesbeth ! prachtig gemaakt ! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Liesbeth...mooie kleuren ook!'
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schattig mooi kaartje liesbeth

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is prachtig!!!
    mooie kleur!!!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ptachtig kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart, Liesbeth, mooie kleuren!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Liesbeth,super stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth