Volgers

maandag 7 februari 2011

Magnolia with little present.

Vandaag plaats ik weer eens een kaartje met een magnoliastempeltje genaamd Magnolia with little present.
Ik heb het ingekleurd met mijn derwents en ik heb gebruik gemaakt van de sketch van de challenge bij de Dutch Card Lovers, daar wil ik dit kaartje dan ook posten.
Ik heb papier gebruikt van Marianne Design, een romantische lijn, mallen heb ik gebruikt van MD, Crealies, Mellie Snellen, en nog wat bloemetjes van Wild Orchid Crafts, verder een lintje uit de vooraad, wat kraaltjes aaneen geregen en wat pareltjes gemaakt.
Ik heb bij de sketch een langwerpige kaart gemaakt al zie ik dat de meeste mededingers er toch een vierkant exemplaar van hebben gemaakt, dat biedt altijd wat extra ruimte voor aankleding.
Ik heb het ingekleurde afdrukje dus maar zo smal mogelijk gehouden.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit model vinden.
gr. Liesbeth.

11 opmerkingen:

  1. Oh hij is heel erg lief en mooi liesbeth

    bedankt voor het meedoen met dcl

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Liesbeth, leuk juist zo'n langwerpige kaart.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind de kleuren eens totaal iets anders en die bloem vind ik geweldig!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind hem prachtig gelukt zo`n langwerpige kaart. Prachtige bloemen heb je ook gebruikt.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een schatje!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Liesbeth, mooie kleuren heb je gebruikt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Liesbeth en wat heb je mooie kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Liesbeth. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! De kleuren zijn prachtig.
    Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan, prachtige bloem heb je gebruikt en ook de kralen accenten vindt ik leuk.:)
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth