Volgers

donderdag 17 februari 2011

Magnolia Lentekaartje voor double dutch challenge.

Hello again, daar ben ik weer voor vandaag met een kaartje dat ik gemaakt heb met de sketch van de Double Dutch challenge, daar wil ik dit kaartje laten meedoen.
Ik heb gebruik gemaakt van een wat ouder magnolia stempelafdrukje maar met een lente-uitstraling, en is ingekleurd met de derwents.
De kleurtjes van het papier vind ik zelf ook wel een voorjaarsgevoel geven, en is weer van een blokje van de Action. Het effen blauwe papier heb ik geembossed met een bloemenmal door de cuttlebug.
Vandaag heb ik weer wat leuke aankopen gedaan, het is ook allemaal zo leuk al die nieuwe dingen steeds, en twee daarvan zijn de vlinders. De grote vlinder heb ik dubbel door de cuttlebug gehaald, en de kleine is een Joy stencil, er zit nog een andere vlinder met een kantrand bij, maar die ga ik later gebruiken.
Ik heb nog een pons van Martha Stewart gekocht, zat er al lang aan te denken maar ik vind ze zo verschrikkelijk duur allemaal, maar ik ben er nu wel dubbelblij mee. Nog een papierblok van K& Comp, vond ik ook al zo lang mooi, had hem al wel tig keer vast gehad.
Verder voor dit kaartje heb ik mallen gebruikt van Crealies voor de grote en kleine bloemen, en de blaadjes.
Het tekststempeltje weet ik niet meer, had het al een tijd liggen maar vond het wel toepasselijk bij het kaartje.
De roosjes zijn weer van Wild Orchid Crafts, ze zijn zo mooi allemaal zou er wel veel meer op willen plakken maar dan is er geen papier meer zichtbaar, en dat is dan ook weer zonde en dan is de sketch ook niet meer te zien.
Ik vind jullie leuke en lieve reacties zo gaaf om te lezen, en ik probeer jullie ook zo goed mogelijk allemaal te volgen al kost het soms wat veel tijd, er moeten tenslotte ook nog andere dingen gebeuren hier.
Nu ga ik morgen aan de slag om een babykaartje te maken want mijn nichtje is bevallen van een dochtertje, het is voor mijn moeder het eerste achterkleinkind, dus heel bijzonder.
Fijne avond allemaal, en tot blogtime.
gr. Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk wat een lekker, leuk, vrolijk kaartje, hele leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je ervan gemaakt...vrolijk die kleuren!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth