Volgers

vrijdag 4 februari 2011

LOTV Just wanted to say Hi!

Voorlopig even het laatste kaartje met een LOTV stempeltje, ik begin de magnoliastempeltjes te missen hihi!
Ik vind ze wel leuk hoor daar niet van, maar ik hou wel van een beetje afwisseling.
Ook heb ik weer allerlei leuke ideetjes op jullie blogs voorbij zien komen en dat wil ik ook eens gaan proberen.
Deze is dus gemaakt met het Tim Holtz papierblok in de blauwtinten, er zitten echt verschillende kleuren blauw in, van turquoise, kobalt naar mint.
Verder weer verschillende malletjes gebruikt van Marianne Design, bijv.de mal met daar doorheen het lintje, en ook de grote bloem en de roosjes.
De tekststempel weet ik niet meer waar die vandaan komt, de blaadjes van Crealies en pareltjes met een pearlmaker.
Ik ga weer aan de slag met inspiratie opdoen, bedankt weer voor het langskomen.
gr. Liesbeth

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schatje!
    Echt een enige kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat zijn de stempels mooi he!! En wat heb je er een hele mooie kaart van gemaakt, superrrr!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, geweldig zeg. En die stempels zijn ook zo mooi. Prachtige kaart Liesbeth.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh die damentjes zitten er gezellie saampje bij op je kaartje!
    Ziet er weer supers uit Liesbeth.
    Fijn weekend!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Liesbeth
    prachtig die kleuren combi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is LIEF!!! En het papier is erg mooi...super geheel saampjes!
    Prettig weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wa een schat van een kaartje Liesbeth!
    en wat een leuke stempel.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele lieve kaart heb je gemaakt, mooi papier gebruikt, super.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth