Volgers

vrijdag 11 februari 2011

Hoppie congratulations met distress inkt.

Vandaag weer even helemaal wat anders dan de Valentijnkaartjes en de rose/rood kleurtjes.
Ik heb een Hoppie-stempelafdruk ingekleurd met de distressinkt, en ik ben zelf redelijk tevreden over het kleurwerk, en het papier is eigenlijk ook erg leuk op het kaartje.
Ik kon het weer niet laten liggen toen ik begin deze week met mijn dochter bij de Action was, toch altijd even neuzen of er nieuwe bruikbare dingen liggen, dat varieert nog wel eens, maar als je er toch bent!
Ze hadden 6 verschillende papierblokjes, 4 met allerlei patroontjes per vel (niet passend binnen hetzelfde blok natuurlijk) en 2 met randjes en blokjes die weer bij de andere passen, en het kost natuurlijk niks in vergelijking met wat ik normaal bij de echte hobbywinkels koop, dus alle 6 meegenomen, komt altijd van pas.
Stempel is van Nellie Snellen, evenals de mallen achter het afdrukje.
Colorcore-papier in de goede kleur groen, stempeltekstje ook van de Action, en allerlei bloemetjes, de meeste van Wild Orchid Crafts, wat kraaltjes,pareltjes en een koordje.
En weer een klaar voor de verzameling!
Bedankt weer voor het langskomen en ik lees jullie reacties altijd met veel plezier, dus dank daarvoor!
Fijn weekend!
groetjes Liesbeth

8 opmerkingen:

  1. Wat een super lieve kaart, dat afdrukje is helemaal geweldig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh wat een schatje, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje LIesbeth, echt super mooie kleurtjes! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje en wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd. Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt, leuke kleuren

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje Liesbeth
    Geweldig mooie kleurtjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Liesbeth
    Ps ik heb de maten van de Sitestep kaart op mijn blog geplaatst.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth