Volgers

maandag 21 februari 2011

Felicitatiekaartje voor een baby-dochter.

De laatste voor vandaag hoor!
Ik ga nog even het kaartje posten dat ik gemaakt heb voor mijn nichtje die afgelopen donderdag bevallen is van haar eerste kindje.
We wisten al dat het een meisje zou worden, dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn dat je dat al weet voor de geboorte, ik ben blij dat dat in mijn tijd nog een verrassing was, maar goed tijden veranderen!
Het meiske heeft de naam Josephine gekregen en dat heb ik aan de binnenkant samen met de geboortedatum nog verwerkt, ik vond de naam echt te lang voor de voorkant :lol:
Ik heb een stempelafdruk van Magnolia gebruikt met de naam Tilda baby en een paperpad van K & Comp in babymotiefjes en baby-kleurtjes.
Ik heb niet gekozen voor een roze-kaart, die zal ze al genoeg krijgen, maar de kleuren lila en geel van het papier gebruikt om de afdruk in te kleuren met de derwents.
Op de foto's is ze weer wel erg bleekjes, maar goed de meeste baby's hebben nog niet zoveel kleur, toch?
Verder heb ik verschillende mallen gebruikt en veel bloemetjes van Wild Orchid Crafts, een strikje als extra.
Ik ben benieuwd naar jullie mening of hij geschikt is om te versturen!
Bedankt voor jullie lieve, leuke en spontane reacties.
gr. Liesbeth


10 opmerkingen:

  1. Liesbeth, wat ben je lekker bezig vandaag:-) Ik vind je kaart schitterend en hele mooie meisjeskleuren heb je gebruikt! Ik wist twee keer niet wat ik zou krijgen, maar beide keren heeft mn gevoel me niet in de steek gelaten!
    Fijne avond...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wat een lieffie zeg !! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje, prachtig is ze in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk gedaan hoor
    dat stempeltje blijft leuk he
    gr gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth wat top een eigen blog ziet er goed uit hier hoor mooie creaties in mooie kleuren!
    kom je ook een keer bij mij kijken ik ben volger bij je geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat een lief baby kaartje, leuke kleuren heb je gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Liesbeth!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een prachtige kleuren combinatie Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Ook de binnenkant is heel mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth