Volgers

vrijdag 25 februari 2011

Een Bloemenwens voor jouw verjaardag!

Hallo allemaal,
Vandaag even helemaal wat anders dan jullie meestal van me zien hier.
Een hele tijd geleden had ik deze stempel al gekocht hier in Gilze bij Stampinback om eens te gaan experimenteren met de distressinkt.
Ik ben gelijk gisteren lekker aan de slag gegaan en heb er 4 ingekleurd, 2 met distress, en de andere 2 met de derwents, om eens even te kijken wat jullie nou het mooist vinden.
Een bloemenkaart komt altijd gelegen want cute-kaartjes heb ik nu al zo'n stapel klaar liggen.
Ik heb groen en oranje/rose color-core papier gebruikt, en het designpapier is de Annalee-collectie van Prima Marketing die ik in Breda maanden terug al had gekocht. Een mal gebruikt achter de stempel van Marianne Design, en de randjes, takjes en bloem zijn van een Crealiesmal.
De randjes heb ik bewerkt met de distresser en distress-inkt.
Verder nog een paar roosjes van Wild Orchid Crafts en de mooie tekst heb ik van Karin, die heeft steeds van die mooie zelfgemaakte teksten die ze op haar blog deeld met ons, dankjewel hiervoor!
Ik ben weer ontzettend benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ben hier in ieder geval zelf beter tevreden over dan de vorige kaart.
gr.Liesbeth




7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en fleurig kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, prachti zeg, mooi ook hoe je de kleuren overloop in de roosjes terug laat komen in je bloemen op de kaart. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Liesbeth,
    En je mag best tevreden zijn over je kaart, want die is bijzonder mooi. Hij geeft je zo'n echt zonnig gevoel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk kaartje, roze lintje of pons is mooi achter de cirkel, is een echte blikvanger.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een schitterende kaart, hele mooie details en de kleuren zijn helemaal super!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend weer een heerlijk origineel ook!
    Prettig weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stijlvol en vrolijk kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth