Volgers

maandag 21 februari 2011

Award gekregen van Hennie, dank je wel hoor, vooral voor je lieve woorden!

Ik plaats vandaag eerst de award die ik van Hennie van hensmade heb gekregen gisteren.

Het krijgen van award is altijd erg leuk, een soort van complimentje toch?
Ik ben vooral blij met haar toegevoegde commentaar en lieve woorden.
Ze maakt zelf zo'n mooie kaarten.

Ik vind het wel erg moeilijk om hem door te geven aan enkele van jullie, de meeste hebben deze award al van iemand ontvangen of hebben al zoveel volgers dat hij daar niet thuis hoort.
Dus voor diegene die hem graag wil plaatsen, ga je gang, hij is jullie allemaal gegund.
gr. Liesbeth.

4 opmerkingen:

  1. Hello Liesbeth,
    Van harte proficiat met je Award.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Liesbeth dat ik vandaag je dag heb kunnen kleuren!
    Die lieve woorden zijn gemeend hoor. Dank voor je berichtjes op mijn blog. Ik zie er altijd naar uit.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd Liesbeth, het is je van harte gegund ! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth