Volgers

dinsdag 20 februari 2018

Gastdesignerkaartje voor Joy! Crafts in lavendel.

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, met mijn tweede bijdrage als gast-designer voor Friends of Joycrafts.
Wat vond ik het leuk om te doen,jammer dat het alweer voorbij is, ik heb mijn tweede kaartje helemaal anders gemaakt dan mijn winterkaartje.
Uit de set met knipvellen heb ik gekozen voor de lavendel, één van mijn favoriete kleuren en je krijgt er zo lekker een "buitengevoel" van, ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik er totaal wat anders van heb gemaakt.
Ik heb weer een leuke vorm gebruikt als basis en verder eigenlijk alleen producten van Joy Crafts.
Ik zal hieronder even een opsomming geven van wat ik gebruikt heb, en jullie blijven welkom op mijn eigen blog: kaartjesvanliesbeth.blogspot.com.
Papierset Let it snow: 6011/0516
Knipvellen seasongreetings: 6013/0340
de foambloemen heb ik gemaakt met de bloemenmal: 6002/0160
De lavendelmal met strik: 6002/0541
de Noor!mal achter het plaatje: 6002/0399
Framboosblad: 6002/0939
Heartleaves: 6002/0940
Banner: 6002/0386
stempelset: 6410/0338
Verder natuurlijk de nodige frutsels toegevoegd om er een eigen draai aan te geven zoals mijn vaste volgers gewend zijn.
Nogmaals bedankt dat ik een maand gastdesigner mocht zijn, ik vond het een eer.

Liefs Liesbeth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth