Volgers

dinsdag 23 januari 2018

Kaart met het Maja Design papier Celebrations

Hoi blogmaatjes,

Gisteren heb ik het gewonnen designpapier van Maja Design "Celebrations" binnen gekregen en ben er gelijk mee aan de slag gegaan.
Wat een mooi lijn papier is het weer met mooie kleuren bij elkaar.
Het was een heel compleet pakket met de Monochromes erbij, toch handig want je hebt gelijk precies de goede kleur als basis erbij.
Ik heb de blauwe kleur als eerste gebruikt, hoop dat jullie het wat vinden.
Ik heb de sketch gebruikt nav het filmpje bij de fb groep Tiets Creatieve wereld, en doe daar mee met de challenge.
Ik ga weer snel verder met een andere kaart waar ik mee bezig was voordat het papier binnen kwam vallen, anders ben ik te laat met deelname aan de challenge, dus doeiiiiiii
Ik lees het wel wat jullie ervan vinden.......
Liefs Liesbeth

ik wil mijn kaart nog graag mee laten doen bij de challenge van Hobbywinkel de Egel: kleurenchallenge blauw - bruin

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en stijlvol! Fijn als het allemaal zo mooi bij elkaar past, het papier. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt en dat plaatje is erg leuk. Doet me denken aan posters die er in de jaren 80 waren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart een mooi geheel bij elkaar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie nostalgische kaart (door het plaatje) Liesbeth.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth