Volgers

woensdag 17 januari 2018

Blue Monday werd hier een Lucky Monday.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag wil ik eens beginnen met leuk nieuws, afgelopen maandag "Blue Monday" wat de meest deprimerende maandag van het jaar moet zijn voor mij een lucky Monday.
Als eerste kwam er een berichtje waarin stond dat ik de nieuwe lijn Celebrations van Maja Design heb gewonnen, hoe mooi is dat, hij zat al lang ergens in mijn winkelmandje te wachten en daar heb ik hem weer uit kunnen gooien, weer ruimte voor ander moois (hoezo verslaafd aan papier!)
Daarna kwam er een berichtje dat ik met mijn Make a Card bij Joy Crafts op facebook had gewonnen, ik mag een maand gastdesigner zijn, en heb wat leuke spulletjes al thuis gestuurd gekregen om 2 creaties te maken, hier moeten jullie nog even op wachten, 10 februari komt de eerste erop, ook hier uiteraard.
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor een jarige collega heb gemaakt, een poezenvriend vandaag het gekozen plaatje van Syta.
Ik heb Maja Designpapier gebruikt uit de Denim and friends collectie, zo'n mooie kleurtjes ook, zeker niet alleen voor stoere kerels. Verder heb ik er colorcore en kraftpapier en gewoon wit cardstock bij gebruikt.
Weer de nodige malletjes natuurlijk van Noor! design, Sizzix en Creative Expressions, verder weer kantjes lintjes pareltjes, en alles lekker met distress geinkt.
Ze vond hem mooi dus ik hoop jullie ook.
Tot de volgende blogpost maar weer.
Groetjes Liesbeth


6 opmerkingen:

  1. Lucky you! Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je gegund! Heel veel plezier met je prijsjes.
    Mag elke dag wel Blue Monday zijn, hihihi.
    Fijne week verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk heb jij. Mooie prijzen. En succes met je gd schao.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs, maja papier wie is daar niet gek op.een leuke kaart gemaakt.hou je wel in de gaten want wat jij maakt aan kaarten spreekt me wel aan.

    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welkom op mijn blog Marjan, en dankjewel voor je lieve woorden.

      Verwijderen
  5. Wat mooi Liesbeth en de plaatjes van Syta zijn echt super hé?

    Lieve groet, Petra

    PS; Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth