Volgers

maandag 27 november 2017

Reminder voor facebookgroep Vintage & More...

Hoi blogmaatjes,

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer van wat extra inspiratie te voorzien bij de FB groep
Vintage & More, de uitdaging loopt nog enkele dagen dus je kunt nog lekker meedoen.
Alles mag dus makkelijker kunnen we het niet maken, moet natuurlijk wel vintage zijn.
Ik loop nog erg achter met mijn kerstkaarten dus daarom van mij een kerstkaart deze alles mag challenge.
Ik heb het mooie Maja papier gebruikt, de nieuwe kerstlijn en daarbij kraft gebruikt en de vorm is van Dutch Doobadoo, ook weer de nodige malletjes van de Winterwishes van Noor! design en de bloemen en takjes zijn van Creative Expressions, kantje en pareltjes en wat gesso gebruikt.
Ook de altijd aanwezige frantage, ik lijk wel verslaafd aan dat spul.....maar mijn potje is nog steeds niet leeg.
Ik hoop dat het jullie inspireert om mee te doen, fijne week weer.
Liefs Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,
    Ik heb je schitterende album gemist, maar die eerst uitgebreid bekeken en de jouwe is ook waanzinnig leuk!!! Heel veel werk om te maken maar zo leuk en die ik heb gemaakt voor Vayenn gaat nog steeds in het rond en wordt door iedereen bekeken en dat zal met dit prachtige album ook gebeuren! Je kerstkaart is ook hartstikke mooi en heeft een hele warme uitstraling, prachtige kleuren en bloementoef!
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Liesbeth. Hele mooie bloementoef.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth