Volgers

woensdag 15 november 2017

Baby mini-album gemaakt voor een collega.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag eindelijk weer eens iets om te posten op mijn blog, maar als jullie de foto's zien die ik gemaakt heb van dit mini-babyalbum zullen jullie freubelaars wel begrijpen wat ik die tijd gedaan heb.
Een collega is ondertussen vorige week bevallen van een mooi jongetje, en omdat we allemaal al wisten dat het een jongetje zou worden was ik al een tijd geleden begonnen met het album, nu de naam bekend was en de geboortedatum kon ik het afgelopen week afmaken.
Vanmiddag heb ik het even gebracht dus kan ik het hier posten.
Het zijn weer veel foto's dus ik hoop dat jullie het volhouden tot het einde.
Dit is de cover van het album geworden, ik heb designpapier gebruikt van het merk Photoplay. Wat mallen van Joy!/Noor! gebruikt.
Dit is de zijkant van het album.

Ook hier een randje waar een label onder kan met een Joy mal.

Dit is een open te klappen pagina met een magnetische sluiting.
Het beertje was een knoop.
Opengeklapt ziet die er zo uit, de circel zit nauwelijks vast zodat daar een leuke foto kan van de baby.
Overal ruimte genoeg om foto's te verwerken.
De bladzijden zijn per kant met een maand aangegeven, dus het is voor het eerste levensjaar.
Maand 2 is een waterval, aan de seambinding twee bedels van speentjes.


Maand 3 kunnen we weer helemaal uitklappen.
En dat ziet er dan zo uit.
Maand 4 en 5. Links met een gipsfiguurtje van een badende baby.

Maand 4 helemaal uitgeklapt.
Maand 5 met een band in de lengte.
Maand 6 en 7, links weer uit te klappen en rechts weer een waterval.
Voor de vormen van de klepjes enzo heb ik verschillende on the edge mallen van Crealies gebruikt.
Maand 6 uitgeklapt.
En een foto van de waterval met een groen kantje wordt het bij elkaar gebonden.

Maand 8 en 9.
Maand 8 met verschillende pockets.

En 9 maanden kan weer helemaal opengeklapt worden.
Ruimte genoeg voor de 9 maanden foto's .
De volgende dubbelpagina, links met envelopjes, rechts met pockets.

De envelopjes open en dicht.

en rechts de pockets. met een leuk hobbelpaardje.
De laatste dubbelpagina, links met labels, en rechts met een soort pocket achter het randje.
Happy Birthday met de 12 maanden natuurlijk.

En nog wat extra fotoruimte.
In de tunnels van de pagina's zijn nog wat extra fotopagina's gestopt.
Ik zal ze hieronder in willekeurige volgorde neerzetten.






Ik hoop dat jullie het tot het einde hebben vol gehouden, en ik kijk weer uit naar jullie reacties, want dit was mijn eerste babyalbum, het was heel leuk om te maken maar gebrek aan voldoende tijd zal me voorlopig even weerhouden om er weer aan te beginnen.
Ik hoop dat de jonge ouders het leuk vinden, want daar doe je het voor natuurlijk.

Liefs Liesbeth
















9 opmerkingen:

  1. Ge- wel-dig wat een werk heb je ervan gemaakt. Echt super. Ik weet zeker dat de kersverse ouders hier heel blij mee zijn. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus Liesbeth...super leuk gedaan met prachtige details erin...mijn complimenten hoor!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi boekje is het geworden. Wat een klus. maar een ontzettend leuk kado

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie album is dit.
    De ontvangers zullen trots zijn.
    Groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk gedaan zeg! Ik kan me voorstellen dat je even van de straat bent met zo'n album, Liesbeth. Momenteel zijn er twee collega's die een kleine verwachten (maart/april) maar ik denk dat ik me hier maar niet aan ga wagen, hoe leuk ook 😋. Ik denk dat jij hiermee wel gescoord hebt hoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemensen....ik ben er stil van. Wat een werkkkkkkkk!!!!!! Heel mooi gedaan...heel verzorgd en met heel veel liefde gemaakt. Dat straalt eraf. Diep onder de indruk!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Één woord PRACHTIG!
    Zoveel leuke details en mooi papier.
    Dit is zeker in de smaak gevallen dat kan niet anders.
    Heel leuk gedaan! Je zou niet zeggen dat het de eerste keer was.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige babyalbums Liesbeth !
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww Liesbeth, dit is echt waanzinnig mooi!
    Gaaf papier en wat heb je prachtige pagina's gemaakt met alle vlopjes, watervalletjes en pockets.
    Echt TOP gemaakt!!!
    En ik weet hoeveel werk het je gekost heeft, ik heb nl ook zo'n soort album gemaakt, maar dan van de trouwerij van onze dochter.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth