Volgers

vrijdag 20 oktober 2017

Reminder voor Vintage en More.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een reminder van mij voor de lopende challenge bij Vintage en More.
Het is er even niet van gekomen om te freubelen want we hebben een drukke hectische periode achter de rug, na een periode van waken hebben we uiteindelijk toch 10 oktober afscheid moeten nemen van ons moesje, ze is goed af want ze was al in een vergevorderd stadium van dementie.
Ze kende ons niet meer maar was de laatste tijd erg onrustig, erg in gevecht met zichzelf en dat doet pijn om als dochter te zien.
Afgelopen maandag hebben we haar begraven, en een mooi afscheid van gemaakt, ze was omringd door bloemen, daar hield ze van.
Mijn kaartje had ik ook al voor die periode af, maar nog niet laten zien en met het thema "bloemen op een vintage kaart/creatie", zit ik meestal wel goed, en dat was nu wel handig.
Gemaakt op een DDBD mal, en papier van Pion Design, de bloemetjes zijn in ieder geval duidelijk aanwezig, en de nodige frutsels natuurlijkj.
Ik hoop dat jullie het wat vinden en nog gezellig meedoen.
Ik ga zo weer voor het eerst aan het werk, weer even terug komen in het normale ritme.
Alvast fijn weekend,
Liefs Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Verdrietig nieuws ook al weet je dat het zo beter is je zult haar enorm gaan missen! Ik wens je veel sterkte!
    je kaart is weer een beauty!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gecondoleerd nog met het overlijden van je moeder Liesbeth...en ja jullie waren haar door die dementie dan al langer kwijt als moeder ..maar nu is het defintitef..en moet je verder zonder moeder..
    Je vintage kaartje is een echte beauty...prachtige kleurtjes en veel leuke details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Gecondoleerd met het verlies van je moeder en zo te lezen is het niet makkelijk geweest! Ik werk zelf met Demente bejaarden en weet dat zo'n laatste fase ook moeizaam kan gaan! Heel veel sterkte met het verwerken! Gelukkig had je al een kaartje klaar voor vintage en more, maar er was ook begrip geweest als dat niet zo was geweest toch?
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth