Volgers

vrijdag 29 september 2017

En nog een kaartje met Maja Sofiero designpapier.

Hoi blogmaatjes,

Wat een leuke lieve reacties heb ik gekregen op mijn laatste kaartje, en jullie hebben me overgehaald hoor om verder te gaan met blogger, ik vind het eigenlijk ook te leuk om zomaar te stoppen, alleen ontbreekt het me soms aan de tijd en energie die je erin moet stoppen.
Ik weet dat ik er zelf ook schuldig aan ben "het liken op facebook", het gaat lekker snel en je kunt toch aangeven dat je het leuk of mooi vindt, en het kost minder tijd, maar ik ga mijn leven toch hier beteren hoor (indien mogelijk moet ik er dan wel bijzeggen, soms ontbreekt echt de tijd)
Vandaag mijn tweede kaartje wat ik voor een andere collega maakte, bij ons hebben we 5 jarigen in september dus kan ik flink aan de bak, en dat doe ik met plezier hoor...
Ook deze is lekker rose geworden, met mallen van Noor!, en Creative Expressions, de randjes heb ik ook bij deze met de hand geborduurd, verder een rozenkantje met pareltjes en het hart is van Action, verder glanzend wit papier gebruikt en frantage.
Ik hoop dat jullie ook deze mooi vinden, wens ik jullie een heel fijn weekend.
Liefs Liesbeth

9 opmerkingen:

  1. Ik hou hiervan! Leuk dat je toch af en toe probeert te bloggen. De combinatie van kleuren en materialen zijn prachtig hoor. Mooi die bloementoef!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Ik ben ook gek op het mooie Maja papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of we deze mooi vinden. Supergaaf bij elkaar gezocht en gemaakt. Ik zeg topjaar. Op naar de volgende zou ik zeggen :). Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of we deze mooi vinden. Supergaaf bij elkaar gezocht en gemaakt. Ik zeg topjaar. Op naar de volgende zou ik zeggen :). Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooi verjaardagskaartje voor je jarige collega Liesbeth...hele mooie bloementoef erop...alles past zooooo mooi bij elkaar...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!! En heel mooi papier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vintage kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo’n mooie sjieke kaart...prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een pronkstuk erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth