Volgers

zaterdag 23 september 2017

Een vintage mannenkaart voor de FB groep Vintage & More.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een reminder van mij gemaakt voor de facebookgroep "Vintage & More, waar de uitdaging deze keer is "maak een vintage mannenkaart", ik hoop dat me dat gelukt is, het blijft lastig maar is eigenlijk ook wel weer een leuke uitdaging, dus doen jullie nog gezellig mee?
Dit is hem geworden, gemaakt met de mooie mannenlijn van Maja Design.
De basis is een Dutch Doobadoo mal, de tandwielen heb ik verschillende behandeld met de flakes die nog ergens in een hoekje lagen hihih, een combinatie van Marieke en Sizzix malletjes, verder geeft kraft ook altijd een wat stoerdere uitstraling, ik hoop dat het jullie nog inspireert om gezellig deel te nemen, nog een week de tijd.

Fijn weekend,
Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Nou ik vind je mannenkaart een topper hoor...gave kleuren en superleuke details. Ik ervaar hetzelfde vwb het bloggen...ik schrijf overal een reactie en krijg ook amper wat terug. Er zijn wel een paar trouwe volgers waar ik dan wel blij mee ben. Misschien reageren ze meer op FB en dat heb ik niet.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vintage mannenkaart is best moeilijk maar die van jou is wel erg mooi hoor. En ik ben meteen aan de gang gegaan dus die komt een keer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth