Volgers

zaterdag 24 juni 2017

Kant en parels bij Vintage en More.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag weer een berichtje van mij hier om jullie te inspireren voor de challenge die loopt
bij Vintage & More op facebook, omdat ik mijn blog toch van tijd tot tijd wil blijven vullen ook dan gelijk mijn kaartje hier.
De uitdaging deze keer is Vintage met kant en parels, nou zijn die voor mij eigenlijk altijd al gekoppeld aan Vintage dus dat mag het probleem niet zijn dat er nog niet zoveel deelnemers zijn wellicht dan toch het warme weer.
Vandaag een stukje frisser en regenachtig, dus ik zou zeggen, zoek die hobbyspullen op en doe gezellig mee.
Ik heb gekozen voor "geen voor de hand liggende kleur rose" zoals jullie kunnen zien.
Ik heb nog wat extra foto's gemaakt om de details wat beter zichtbaar te maken.
Het designpapier is van Maja, gecombineerd met kraft en petrol nopjespapier.
Mallen gebruikt van Noor! en Creative Expressions.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, en zin krijgen om mee te doen.
de bloemetjes van Creative Expressions.

De afbeelding is van Nelly Snellen.
Wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend, en dan ga ik weer verder aan een groot project......mijn eerste zelfgemaakte album......wat een klus, maar wel erg leuk om te maken.

Groetjes Liesbeth


5 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth,
    Heel mooi vintage kaartje.
    Bloemen zijn prachtig. Ook het kant langs de rand.
    Leuk gedaan!
    Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik heb een vintagekaartje gemaakt, zit er gen kant op ;-(
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee mooi gedaan en wat een leuk plaatje. Ja soms moeten we gewoon is aan een andere kleur want ook die zijn fleurig. Dit is in ieder geval weer een bjoetie.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth