Volgers

zondag 21 mei 2017

Babykaartje voor de opa en oma van Mare....

Hoi blogmaatjes,

Nou is dat snel of is dat snel dat ik weer terug ben hier......?
Vandaag heb ik nog een babykaartje om te laten zien, gemaakt voor dezelfde ontvanger als mijn vorige kaartje maar dit keer omdat ze oma is geworden van haar derde kleinkind, een meisje deze keer die de naam Mare heeft gekregen..
Ik heb het designpapier van Maja daarvoor gebruikt de babylijn.
Ik vond het plaatje van de babyslofjes zo lief dus die hebben een plekje gekregen.
Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt, de naam heb ik met de vlaggetjesmal van Noor! gemaakt, ook achter de afbeelding een Noor! mal, de kleertjeslijn heb ik dubbel uitgesneden en afgewerkt met pareltjes, de voetjes zijn knoopjes.
Ik hoop dat jullie hem goedkeuren.....
Tot de volgende blogpost maar weer, hoop tot snel want ik heb echt een goed voornemen om er weer wat meer werk van te gaan maken.
Groetjes
Liesbeth.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth ,
    Prachtige Baby kaart! heel leuk met de waslijn !
    Mooi papier heb je gebruikt leuk plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaarten Liesbeth.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Je zit aardig in het maken van babykaartjes! Deze is ook weer zo schattig met het mooie plaatje van vintage schoentjes! Die vlaggetjes mal van Noor is heel mooi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met mooi papier en mallen. Een heel mooi geheel zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaart Liesbeth,

    Mooi geheel qua kleuren..

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth