Volgers

zondag 19 maart 2017

van harte beterschapskaartje.

Hoi blogmaatjes,

Erg actief ben ik niet op blogger, ben van goede wil maar het lukt me niet er voldoende tijd in te steken en ook niet om veel te maken.
Voor een zieke collega heb ik wel een kaart gemaakt afgelopen week, die ik met jullie wil delen.
Ik heb als basis een DDBD mal gebruikt, ik vind wel één van mijn favorieten hoor, ik heb daarbij bordeaurood cardstock gebruikt op kraftpapier, het designpapier is van Joy. het plaatje komt van een knipvel, ik dacht van Syta. Ik heb vooral mallen van Noor! gebruikt, de laatste nieuwe rand, en de bloemen zijn de Stringflowers van Creative Expressions, ik vind ze erg mooi, maar waren erg lastig om uit te snijden, of eigenlijk om uit de mallen te krijgen zonder dat ze gingen inscheuren.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ze was er in ieder geval erg blij mee, en daar doen we het voor toch?

Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden, daar zal je collega beslist van opknappen.
    Fijne zondag nog....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal ze wel van opknappen Liesbeth,mooi hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief om zo'n mooie kaart voor haar te maken Liesbeth. Leuk model en mooi gedecoreerd. Ja een dag heeft nu eenmaal maar een beperkt aantal uren...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit beterschapskaartje Liesbeth...heel leuk modelletje en weer zulke schitterende details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje. De kleurtjes en de details zijn prachtig. Ben jij ook al zo'n DDD fan? Ik heb ook heel wat mallen en vind ze geweldig. Ook ik ben de ene keer fanatieker met bloggen dan de andere keer.
    Tja, met een 36 urige werkweek blijft er niet veel tijd over hè.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth