Volgers

zaterdag 10 september 2016

Kaartje voor de jarige Chantal net Magnolia stempel.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een kaartje met een Magnoliastempel, die ik te laat af had voor de challenge bij Time for Magnolia Challenges waar ik gastdesigner ben, en vanwege mijn drukke leventje op dit moment loop ik een beetje achter de feiten aan te rennen.
Ik had hem speciaal gemaakt voor teammaatje (wlvc.blogspot.com) Chantal die deze week jarig was, dus toch maar even met vertraging plaatsen hier.
Ze heeft hem (ook met vertraging) ontvangen dus kan ik hem nu hier wel posten.
De stempel heb ik ingekleurd met distress en Twinkling H2o, het designpapier is van Lemon Craft, verder veel kraft gebruikt, verder weer de nodige malletjes van Creative Expressions, Spellbinders en een malletje dat onlangs bij een hobbyblad zat. Verder de nodige frutsels kantjes en glimmertjes.
Hij voldeed dus aan de vorige challenge, nu ga ik maar even aan de slag met de volgende challenge bij Time for Magnolia Challenge, nog niet die vandaag is begonnen, want ook die was niet op tijd gelukt, ik ga proberen het allemaal op tijd af te krijgen.
Wens ik jullie een fijn weekend.
Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Prachtige tag Liesbeth !
    Geen uren genoeg in een dag dat heb ik ook hihi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Liesbeth.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ren met je mee Liesbeth....ppfffttt Op het moment kan ik het ook niet bijbenen de jarige Jetjes!!!
    En meedoen met challenges staat op een laag pitje! Ik denk dat het ook door het mooie nazomer weer komt, dan ben ik toch het liefst buiten! En vertraging zal Chantal vast niet erg vinden! Het is een schitterende label geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. September is ook hier de periode van het rond rennen. 2 jarige en alle clubs en sporten starten weer op.
    Je kaart is prachtig. Dat zal Chantal zeker waarderen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth