Volgers

vrijdag 3 juni 2016

Challenge nummer 70 bij We Love Vintage Challenges.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij wlvc.blogspot.com. en deze keer is de opdracht, Vlinders op je vintage kaart/creatie, deze opdracht is bedacht deze keer door Henriette.
Dat mag niet moeilijk zijn toch?
www.anmacreatief.nl
De sponsorprijs voor deze challenge is weer niet mis.
Dus ik zou zeggen doe de komende 2 weken gezellig mee met deze leuke opdracht en bezoek ook het vintageblog, en de blogs van mijn DT collega's natuurlijk, net als ik lezen ze graag wat jullie ervan vinden.
Dit is mijn bijdrage geworden.
Ik heb voor mijn kaart 'n Dutch Doobadoo mal gebruikt, en het designpapier is van Maja.
Ik heb weer verschillende merken mallen gebruikt, ja welk merk eigenlijk niet?
de vlinders zijn bronskleurig.
Ik heb nog een paar extra foto's gemaakt.
De meest linkse kant.

Het middendeel.

En de bloementoef rechts.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, en het jullie inspireert om gezellig mee te doen.
Tot de volgende blogpost maar weer.

Liefs Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart Liesbeth. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Liesbeth wat heb je weer een mooie kaart gemaakt en het is ook zo`n leuk model.
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de Lieve Beestenbende.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Liesbeth! Wat een lief plaatje met de prachtige kat :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    Prachtige kaart Liesbeth!!
    Heel mooi model een super mooi Geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and love the shape! thank you so much for your lovely comment on my Blog today. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth