Volgers

maandag 13 juli 2015

Verliefd op het Lemoncraft Designpapier?

Hoi blogmaatjes,

Ik hoor jullie denken......wat gebeurd daar nou weer? Verliefd op Lemoncraft Designpapier?
Onlangs zag ik een advertentie voorbij komen van een Engelse webwinkel op facebook met een reclamepost van Scrappapier uit Polen, ik was gelijk verkocht....dat herkennen jullie misschien wel......of niet natuurlijk, maar ik moest gelijk weten waar ik dat kon aanschaffen want uit Engeland kwam het bericht dat ze het niet naar Nederland versturen, eigenlijk vreemd als je dan reclame maakt bij Nederlanders op Facebook met candy en al. Dus contact opgenomen met Polen waar het vandaan komt en daar kreeg ik heel snel een leuk antwoord, Doe@ding had al een order geplaatst als eerste Nederlandse verkoper, dus dat was boffen, dus gelijk contact opgenomen met Doe@ding en binnen een week had ik al 3 mooie lijnen binnen, er staat er nog één in bestelling en ik wacht op een aanvulling uit Polen, Forget me not heet die serie, ik zou zeggen googlen maar, want bestellen kun je hem nu niet maar ik denk dat velen van jullie het ook héééééél mooi vinden.
Maar goed eerst maar eens een kaartje gemaakt met de eerste van de drie lijnen:
De afbeelding komt ook uit dit DP, en de lijn heet: Dreamy Mornings, ik heb hem gecombineerd met wit en kraft. 
De afbeelding gemat op kraft, en die weer verwerkt op een Noor! mal, daaronder een Cheery Lynn weer uit kraft, daar heb ik hotfixsteentjes op verwerkt in het roze.
Een houten vogelkooitje behandeld met Distress Walnut Stain, en een strikje natuurlijk.
Op deze foto kunnen jullie de mooie randmal met hartjes van Joy goed zien, heel fijntjes net als de hartjes van Memorybox, afgewerkt met een strik van seambinding. Ook de randen weer geborduurd met de hand in stiksteek.
En natuurlijk weer een bloementoef, gemaakt met bloemen van Wild Orchid Crafts, wat bloemetjes van hout bewerkt met embossingpoeder en afgewerkt met pareltjes, de takjes zijn van Magnolia.
Ik hoop dat jullie hem weer jullie goedkeuring kunnen geven, ga ik weer verder met mijn mooie designpapier...........

Liefs Liesbeth

ps. ik wil deze kaart mee laten doen bij Scrap & Craft, de verkoper van dit mooie papier in Engeland.
en bij Hobbyvision, thema gefeliciteerd ( te laat)

11 opmerkingen:

  1. het dessinpapier is inderdaad prachtig, maar jouw kaartje is ook fantastisch mooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me heel goed voorstellen at dit love at first sight was Liesbeth, echt helemaal jouw ding en je hebt er een beeldige kaart mee gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,
    was net even op Ebay co.uk en ik zag dat je het wel kon bestellen en ook naar Nederland kunt laten versturen, de verzendkosten zijn wel erg hoog..
    Het is prachtig papier en je kaartje supermooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer prachtig designpapier weten te scoren Liesbeth....en daar heb je dan ook een schitterend kaartje mee gemaakt....en alles ook zoooooo mooi afgewerkt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In 1 woord geweldig !!! Die teinten spreken iedereen wel aan denk ik. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    wat een beauty is je kaartje en schitterende kleurtjes liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje, Liesbeth. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooi en schattig kaartje Liesbeth
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so gorgeous, I like the image and the colours, Thank you for joining in with us at Scrap & Craft Challenge, Good Luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth