Volgers

maandag 16 juni 2014

Nog eentje met het mooie Reprint Designpapier

Hoi blogmaatjes,

Het is al weer ruim een week geleden dat ik wat gepost heb, dus moet er even dit berichtje tussendoor.
Vandaag ga ik mijn moeder verhuizen naar het verpleeghuis, heb er schrik van....dat mogen jullie best weten.
Maar voor ik afreis naar Tilburg om haar op te halen nog even een berichtje posten met een kaartje met Designpapier van Reprint gemaakt voor de Hobbyboerderij.

De foto is niet zo erg goed gelukt, maar wanneer jullie erop klikken is het toch wel te zien wat ik precies gebruikt heb.
Als er nog vragen over zijn mogen jullie me altijd mailen.
Ik zie jullie reacties weer met veel plezier tegemoet, en ik hoop dat ik binnenkort ook weer wat meer tijd ga krijgen om te bloggen, ik kom er nauwelijks aan toe op dit moment maar na vandaag als het heen en weer reizen naar Tilburg komt te vervallen, hoop ik dat het weer gaat lukken. 
Tot het volgende blogbericht maar weer.

Liefs Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Wauw Liesbeth! Wat is ie mooooi!
    Heel gaaf plaatje heb je gebruikt en met het prachtige papier en details is het een heerlijke creatie geworden!
    Heel veel sterkte en succes doe je ding en we zien je wel weer verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Liesbeth

    Heel veel succes en sterkte met de verhuizing van je moeder

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vintage kaartje Liesbeth....super leuke details erop en prachtig papier ook.
    Heel veel sterkte met de verhuis van je moeder naar het verpleeghuis....Ik weet uit ervaring dat ook dat zwaar is zeker de eerste de komende weken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Liesbeth en veel sterkte met de verhuizing van je moeder,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart!
    Sterkte met het verhuizen van je moeder. Fijn dat ze nu in je buurt komt te wonen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Liesbeth, ik vind hem prachtig. Sterkte met je moeder, lijkt me inderdaad heel moeilijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend wat heb je dit mooi gemaakt, mooie details, mooi papier en plaatje , je blijft ernaar kijken! Sterkte met het verhuizen van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Liesbeth en veel sterkte met je moeder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige vintage kaart!! Succes met de verhuizing van je moeder. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi liesbeth,
    Dat zal qua reizen wel een stuk schelen nu je moeder dichterbij komt wonen en verzorging krijgt, maar er blijft nog genoeg zorg over hoor zeker in het begin, wanneer ze nog moet wennen. Kom eerst maar in je ritme en maak in de tijd dat je over hebt voor de ontspanning maar lekker een kaartje...bloggen komt vanzelf wel weer. Je kaartje is super mooi in de pasteltinten en alle vlinders, heel mooi vintage kaartje!!
    Sterkte en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!!
    Ik hoop dat het allemaal goed gegaan is met je moeder?!!
    Sterkte!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth