Volgers

donderdag 24 april 2014

Weer "Pion Design Shoreline treasures" maar dan anders.

Hoi blogmaatjes,

Het is al weer een aantal dagen geleden dat ik wat gepost heb, en die spaarzame blogberichten zal voorlopig nog wel even zo blijven want ik heb even helemaal geen behoefte aan bloggen, ik besteed de spaarzame uurtjes even liever om compleet te ontspannen, en dat betekent "freubelen". Dit komt omdat we zoveel zorgen hebben op dit moment over mijn moeder, die is nl. afgelopen week met spoed opgenomen door GGZ, en dat is erg moeilijk om ze daar achter te laten maar we hopen natuurlijk met z'n allen dat ze er gaat opknappen. Dus sorry als ik jullie niet veel bezoek, ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen.
Dit kaartje heb ik al even geleden gemaakt voor DT de Hobbyboerderij met het mooie designpapier van Pion, Shoreline Treasures, ik heb een poging gewaagd om wat anders dan 'n maritiem plaatje te maken omdat dit dus ook gewoon mogelijk is met dit prachtige papier, maar ook daar komen nog meerdere voorbeelden mee hoor, zo leuk.
Als jullie meer info willen mogen jullie me altijd mailen hoor.
Deze keer eens lekker aan het uitknippen geweest, de bloemen heb ik nl. extra uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, de mallen zijn van Memorybox.
Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog, en ik ga tussendoor in ieder geval nog met veel plezier lezen wat jullie ervan vinden.
Tot blogs.

Liefs Liesbeth

14 opmerkingen:

  1. Je kaartje is PRACHTIG Liesbeth...heel mooi papier is dat en ook de mallen zijn super net als die accentjes...
    Heel veel sterkte met de zorg voor je moeder.....begrijpelijk dat die nu op de eerste plaats komt....Beterschap met haar....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Liesbeth, prachtig papier en hele mooie kleuren.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer prachtig uit.
    Veel sterkte met de zorg voor je moeder.

    Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Liesbeth.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, heel mooi papier heb je gebruikt.
    Veel sterkte met je moeder!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtige kleuren en details.
    Echt een topper vind ik hem!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart Liesbeth.
    heel veel sterkte toegewenst
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Liesbeth en heel veel sterkte met je moeder. Ik wens je een heel fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig , wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt. Alles is tot in de puntjes afgewerkt, súper! Fijn weekend, lieve groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaart in mooie kleuren Liesbeth. Veel sterkte met je moeder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth
    Prachtig gemaakt en heel veel sterkte met je moeder
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart Liesbeth!!! En wat ontzettend voor je moeder en voor jullie. Heeeeeeeeel veel beterschap en sterkte meis. Doe het lekker rustig aan en geniet van de tijd met je moeder en daarna even ontspannen met freubelen. Goed bekeken hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart Liesbeth en mooi vintage.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth