Volgers

zaterdag 12 april 2014

Ook Edwin heeft een plekje gekregen op een stoer kaartje....

Hoi blogmaatjes.

Ik heb weer met veel plezier jullie reacties zitten lezen hoor, dat is toch altijd een speciaal moment op de dag.
Vandaag zal erg weinig gefreubeld gaan worden want vandaag moet er in huis wel het eea gedaan worden, ook dat hoort er bij. Morgen staat er een wandeling op de planing, de jaarlijkse Biesboschwandeling van 15 km, dus ook dan weinig hobby/blogger tijd.
Vandaag toch een kaartje dat al eerder gemaakt is, naast de lieve Maritieme Tilda had ik ook een Edwin op 'n kaartje verwerkt voor DT de Hobbyboerderij. Dat moest natuurlijk wel een wat stoerder kaartje worden, en ik denk dat dat wel gelukt is. Ik hoop dat hij stoer genoeg is geworden.
Ik heb hiervoor 2 stempels van Magnolia gemaskerd en ingekleurd met distress en Twinkling H20.
Het designpapier is van Maja, de herfstlijn Walking in the Forrest, die kleuren passen perfect bij het Western-tafereeltje.
Ik heb alleen een mal van Marianne Design gebruikt, de postzegel, dus eigenlijk maar 2 stukjes daarvan. de tag komt ook uit het Designpapier.Verder met de hand de randen in zig-zag en stiksteek geborduurd, wat glasparels en het zonnetje heb ik nog met embossingpoeder goud bewerkt.
Ik hoop dat jullie mijn poging geslaagd vinden, dan wens ik jullie een heel fijn weekend.
Ik kijk weer uit naar jullie reacties, tot later.....

Liefs Liesbeth


15 opmerkingen:

  1. Niet alleen heeeeeeeeel stoer maar ook keigaaf Liesbeth! Veel plezier morgen, bekend en mooi terrein voor me want mijn moeder kwam van Lage Zwaluwe!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg geslaagde kaart !
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww wat een gaaf kaartje Liesbeth
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Liesbeth, prachtig gekleurd weer.

    groetjes en succes met de wandeling morgen
    Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth
    wat een leuke en mooie kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh Liesbeth, ook bij jou heb ik weer mooie dingen gemist hoor! Prachtig drieluikje met het schitterende papier van Pion en alle details die je er op hebt verwerkt! En natuurlijk ook allemaal mooie kaarten die het bewonderen meer dan waard zijn! En nu weer deze leuke Edwin op een hele stoere kaart. Erg mooi gemaakt! Ik las op facebook al dat je deze tocht zou gaan lopen en ik hoop natuurlijk voor je dat dit prima geslaagd is!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat is nog eens n stoere kaart Liesbeth. Echt gaaf.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En? Heerlijk gewandeld? Het weer was er wel goed voor, volgens mij.
    Je kaart is superstoer Liesbeth!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk kaartje Liesbeth
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi origineel kaartje.
    Echt gaaf de stempel en mooi ingekleurd.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind Edwin helemaal gaaf en stoer !
    Erg mooie kaart is het geworden met mooi kleurwerk.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekkere stoere kaart, heel mooi net als die van Tilda in je vorige post.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat stoer en ontzettend leuk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth