Volgers

woensdag 9 april 2014

Magnolia-kaartje to the beach!

Hoi blogmaatjes,

Wat heb ik weer zitten genieten van jullie lieve reacties op mijn vorige "Maritiem-kaartje", hele verhalen heb ik mogen lezen, dat maakt het zooooo gezellig en moedigd aan door te gaan met bloggen hoor, dan maar naast Facebook.
Vandaag wil ik, na een lange werkdag nog even een kaartje met Magnolia-stempel met jullie delen ook weer gemaakt voor DT Hobbyboerderij, eigenlijk moet ik zeggen dat ik niet zoveel anders maak tegenwoordig, af en toe nog een kaartje voor mezelf maar die zijn op één hand te tellen per maand.
Nou maakt me dat allemaal niet zoveel uit hoor want ik mag dan werken met al die mooie nieuwe spulletjes enzo, alleen mijn papier-verslaving gaat gewoon door hoor.....

Voor dit kaartje heb ik 'n stempel van Magnolia gebruikt, ingekleurd met Distress en Twinkling H2o, hierbij heb ik het mooie papier van Graphic 45 (By the sea) gebruikt.
Lekker wat gekliederd deze keer met gesso, en ook de frantage mocht weer niet ontbreken.
Ook heb ik weer de nodige mallen gebruikt, Dutch Doobadoo voor de basisvorm achter de stempel, van Memorybox 98540 en 98590, Marianne Design LR0232 en LR0192, het hekje van Sizzix.
Verder weer wat aankleding in de vorm van knoopjes en bedel.
Ik hoop dat jullie ook van wat afwisseling houden want ik vind het zelf erg leuk om wat af te wisselen, ik ga weer verder aan mijn volgende projectje, benieuwd........komt vanzelf een keertje voorbij hier.
Ik lees het weer met veel plezier hoor wat jullie ervan vinden!

Liefs en tot blogs

Liesbeth


15 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met enig achtergrondpapier Liesbeth!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Liesbeth, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje weer Liesbeth...je hebt Tilda ook zooooo mooi ingekleurd...SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,
    Allereerst bedankt dat je van mij de groetjes hebt gedaan aan Margot!
    En je kaart is weer prachtig....met heel veel mooie details, dat bordje to the beach is super en een heel gaaf strand kaartje geworden! En wat een feest als je met al die mooie mallen mag werken voor de hobby boerderij!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie. Leuke reacties laat je altijd achter, ben daar heel blij mee vooral omdat je zelf zo'n mooie dingen maakt waar ik weer inspiratie van opdoe. Nou heb ik alleen geen idee waar het eerste gedeelte van je reactie over gaat, Margot? Ik heb echt geen idee, maar dat ga je me vast wel vertellen.
      groetjes Liesbeth

      Verwijderen
  5. Hele mooie kaart, vind het een heel mooi geheel!
    Blijven mooi de magnolia's.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat schattig Liesbeth en je inkleuring ziet er super uit.
    weer eens iets anders he dan vintage ? ha,ha
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en ja het is gewoon leuk om af te wisselen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer Liesbeth, erg leuke stempel is dit en je hebt alles ook mooi op elkaar afgestemd. Ik heb toevallig ook een kaart gemaakt met frantage en gesso dus moet nu weer eerst de rommel op mijn hobbykamer op gaan ruimen want het lijkt wel of er een veldslag is geweest haha. Fijne dag, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig liesbeth met al die leuke dingen en prachtig bijpassend dessinpapier
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi kaartje en een erg leuk stempel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een plaaaatje Liesbeth. Je vorige kaart is inderdaad ook supermooi!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke maritieme kaart!
    Ik heb het paperpad ook gekocht maar nog niks mee gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaart liesbeth
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth