Volgers

maandag 7 april 2014

En nog een Maritiem kaartje "Footprints in the sand".

Hoi blogmaatjes,

Laat ik dit bericht maar beginnen door mijn nieuwe volgers " Suzanne en Astrid" van harte welkom te heten, ik hoop dat jullie hier wat inspiratie vinden, daar doen we het tenslotte voor.
Wat me opvalt bij blogger is dat er veel minder actief wordt geblogd, ik zie soms in mijn leeslijst dat er zo'n 150 paginabezoeken zijn geweest en dan lees ik 2 reacties, herkennen jullie dat of komt dat omdat ik zelf niet bij allemaal op bezoek ga, het is nl. niet meer bij te houden allemaal, ook heb ik regelmatig dat ik geen leeslijst heb bij blogger en dan is het lastig zoeken wie er wat nieuws gepost heeft.
Maar genoeg hierover, ik wil jullie vandaag nog een kaartje laten zien gemaakt met het Pion Designpapier "Shoreline treasures", weer anders in vergelijking met het drieluik van vorige week. Ook dit kaartje heb ik gemaakt als DT van de Hobbyboerderij.

Wel zijn er weer matroosjes terug te vinden maar dan de kleinere variant in de filmstrip en in het hangertje.
Wat kijkt hij lekker serieus was mijn eerste gedachte bij dit jongetje in het midden, maar wel schattig.
Ik zal ook weer wat mallen vermelden die ik gebruikt heb bij het Pion Designpapier en kraft.
De basis is een Dutch Doobadoo mal, de filmstrip een Sizzix, de rechthoek achter de afbeelding een Memorybox net als de grote bloem. Verder bloemetjes, strikjes en nopjesgaas, pareltjes, bedel en frantage.
Alles uiteraard weer gebruikt van de Hobbyboerderij.
Ik hoop dat jullie hem weer door de keuring willen helpen, ik kijk weer uit naar jullie reacties.
Tot de volgende blogpost.
Liefs Liesbeth


22 opmerkingen:

  1. OOO je kaart is prachtig, wat een mooi papier en de kleuren zijn werkelijk zo mooi.
    Tja, die berichtjes, het is ook bijna niet bij te houden alhoewel ik ze wel zoveel mogelijk probeer bij te houden en zeker bij de mensen die trouw bij mij een berichtje achter laten. Bij iedereen lukt mij ook gewoon niet maar dan maar niet iedere keer maar af en toe. Of dat de reden is dat er minder berichtjes komen weet ik niet maar we weten allemaal dat het ontzettend veel tijd kost en die tijd gebruiken we natuurlijk liever om te freubelen.
    Fijne week, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Liesbeth!
    Je hebt je zelf weer overtroffen hoor! Prachtig!
    Wat een mooie materialen, kleuren en plaatje heb je gebruikt!
    Tja het is veel mooi weer en dan word er al gauw minder geknutseld maar merk ook wel dat als je ergens een berichtje achterlaat er ook 1 terug krijgt dus probeer zoveel mogelijk te reageren :-)
    Lees vaker dat mensen problemen hebben met de leeslijst....heb dat ook wel is maar als je de pagina dan een keer vernieuwd soms 2x of 3x komt ie toch tevoorschijn!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Liesbeth,
    ik herken het helemaal van die aantallen. Niet dt ik te klagen heb over reacties, maar de verhouding is heel vreemd. Was het eerst dat er 56 mensen gekeken hadden en 30 gereageerd, nu soms 135 kijkers en 30 reacties. maar er zijn ook allerlei andere dingen gaande, volgens mij. Dat niet alleen hobbyisten de blogs afstruinen, maar ook allerlei adverteerders....
    Maar.................................je kaart! Helemaal super mooi! De kleuren zijn geweldig bij elkaar, blauw en kraft.
    Het is een plaatje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou hij is door de keuring hoor!
    Je kaart is echt prachtig, ik denk dat iedereen zich wel in het verhaal herkend je kunt niet bij iedereen een reactie achterlaten!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Liesbeth, hoe meer energie je in blog berichtjes stopt, dan reageren ze ook bij jou. maar dat is wel heel veel werk en bij iedereen lukt dat ook niet hoor! Maar ik vind wel als je toch bij iemand kijk kun je net zo goed even reageren...dus bij deze een schitterend kaartje weer en een heel leuk detail de kleine matroosplaatjes in de filmstrip!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Liesbeth, alweer een prachtige kaart met zoveel dingen te zien, leuk ook die filmstrip met kleine plaatjes. Als ik mijn grafieklijst kijk heb ik ook veel meer kijkers gehad dan reaktie's, niet iedereen heeft kennelijk zin om te reageren, maar ik probeer ook wel een reaktie bij mijn volgers achter te laten, anders is d lol er snel af, bovendien reageren er ook mensen op facebook, wordt ook wel een beetje veel allemaal. Met blogger zelf krijg ik ook steeds foutmeldingen met Internet Explorer, daar om gebruik ik nu voor het bloggen maar Mozilla Firefox, dat gaat zonder problemen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Liesbeth!
    En ja: ik ben ook een van de bloggers die graag overala even langs komt kijken maar niet overal een berichtje achterlaat. Ik wou dat ik veeeel meer tijd had om dat te doen, maar helaas...
    Ik probeer nu de reacties een beetje te verdelen: de ene keer bij deze bloggers en de volgende keer weer bij anderen.
    Maar genieten doe ik overal!
    En het klopt ook dat er regelmatig problemen zijn bij Blogger. Vaak kan ik me ook niet als volger aanmelden en komt ook de leeslijst niet in beeld.
    Maar ja, we moeten het er maar mee doen!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Die reacties heb ik ook wel, maar goed zelf heb ik ook niet tijd om overal een leuk berichtje achter te laten... Desalniettemin moet dat het scrapplezier verminderen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    wat een geweldige kaart is dit weer geworden met al die leuke dingen erop!! ja zelf probeer ik zoveel mogelijk te reageren op het blog maar soms heb je van die dagen die vol zitten en wat reactie's betreft zie ook dat dat minder word,maar ja iedereen die wel langzaam en een berichtje achterlaat die koester ik met beide armen:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth,
    Ik kan ook niet alles bij houden om steeds weer bij iedereen te reageren. Ik moet ook eerlijk zeggen diegene die ook regelmatig bij mij een berichtje achter laat (en dat hoeft niet steeds weer.) Krijgen wel iets meer aandacht.
    Laatst kon ik ook geen volgers worden bij andere via mijn pc wel via i pad. Maar dit gaat nu weer. Verder heb ik geen problemen.
    Je kaart is weer super mooi!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart weer Liesbeth, helemaal super. Ik hou wel van maritiem.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow!! Prachtig Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart met het mooie Pion papier.
    Wat de reacties betreft: iedereen waardeert het als er reacties op de creaties komen door de volgers. We weten allemaal dat het veel tijd kost. Ik probeer wel bij mijn volgers langs te gaan. Soms gun ik mezelf geen tijd om te bloggen (als ik een opdracht heb waar de deadline van in zicht komt) maar daarna haal ik het ruimschoots weer in. Als je toch op blogs kijkt, kun je net zo goed een reactie achterlaten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie maritieme kaart in nostalgische sferen Liesbeth. Hier hou ik wel van. Mooi papier is het toch en nog mooier wat jij er mee maakt. Voor mij ben je helemaal door de keuring, hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is schitterend Liesbeth, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart Liesbeth en mooi bijpassend plaatje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Liesbeth!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een super mooi kaartje
    en ja het bloggen kost heel veel tijd
    ik betrap me daar ook op heb te weinig tijd
    en fb is misschien ook schuldig hieraan
    maar ik geloof dat iedereen er last van heb hoor liesbeth

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart....echt geweldig wat je gedaan hebt met het mooie papier en die mooie mallen. Je likt hier je vingers bij af. Ik wilde via FB doorklikken naar je blog maar de link deed het niet....gelukkig weet ik je tĆ³ch wel te vinden haha.
    Liefs van plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind het een geweldig mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart! Valt weer genoeg te zien.

    Prachtig papier heb je weer gebruikt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth