Volgers

donderdag 3 april 2014

Challenge nummer 23 bij WLVC, volg een sketch.

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik alweer, wat 'n lieve reacties heb ik mogen lezen op mijn drieluik, helemaal glunderend van oor tot oor heb ik ze gelezen, hier en op facebook, helemaal top.
Vandaag ben ik er met een nieuw kaartje en deze keer heb ik voor challenge 23 bij WLVC de opdracht mogen bedenken en dat is een sketch geworden om te volgen.
Wel is het de bedoeling om er een vintage-kaart/creatie van te maken en wat is vintage zonder bloemen en frutsels? Die mogen jullie dus genoeg toevoegen zoals ook wij van het DT gedaan hebben.
Ik hoop dat we jullie uitdagen om mee te doen want er is weer een mooie prijs te winnen, deze keer is de sponsor Gerda's Hobbyshop.
Dit is mijn bijdrage geworden:
Dit kaartje heb ik tevens gemaakt voor mijn schoonzusje die onlangs jarig was, ik heb ook de binnenkant nog extra aangekleed om er een kadokaart in te kunnen stoppen.
Het designpapier is een nieuwe lijn van Prima Marketing, het was weer liefde op het eerste gezicht, hij bleef maar roepen neem me mee, neem me mee.....jullie herkennen dit vast wel.
Verder als basis een Dutch Doobadoo, de tak rechts, de letters en de banner zijn mallen van Memorybox, de strik en de achtergrondmal zijn van Sizzix, verder uiteraard weer de nodige aankleding met parels, gipsfiguurtjes en frantage.
De roosjes zijn van WOC. Ook de mal om de 53(cuttlebug) is ook van Memorybox.


Ik wil jullie graag uitnodigen om mee te doen, bezoek ons wlvc.blog dan kunnen jullie gelijk de sketch zien, en natuurlijk de prachtige creaties van mijn DT collega's. Ik kom jullie graag bezoeken om jullie creaties te bewonderen, graag tot dan.....

Liefs Liesbeth

14 opmerkingen:

  1. @ super mooie kaarten en alles erop en eraan is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart is het weer geworden! De kleuren passen ook zo mooi bij elkaar!
    Ik vind de drieluik van je vorige bericht ook erg mooi, wat zal dat een werk zijn geweest.

    liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opdracht heb jij verzonnen, was echt een uitdaging hoor. Jouw kaart is ook prachtig geworden, had de voorkant al bewonderd maar ook de binnenkant ziet er super uit.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een heerlijk combi, qua kleur, materiaal en sfeer!
    Prachtige details.....vind die vlindertjes ook zo leuk!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi voorbeeld kaartje en je mag best trots zijn op je drieluik ik vind hem helemaal geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie sfeervolle kaart Liesbeth, prachtig voorbeeld!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Liesbeth, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige uitwerking van de sketch!! Mooie kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG, ik heb er geen andere woorden voor, wordt er verder stil van.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW!!!!! Liesbeth wat een stijlvolle en romantische kaart. Errug mooi!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Liesbeth
    leuke kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super kaart Liesbeth, mooi papier (daar zou ik ook verliefd op worden) en een mooie uitwerking van de sketch!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een super kaarten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth