Volgers

vrijdag 18 april 2014

Challenge 24 bij We Love Vintage Challenges, Babykaart.

Hoi blogmaatjes,

Zo op goede vrijdag, net voor de pasen gaan we weer van start met een nieuwe uitdaging bij We Love Vintage Challenges, de opdracht "maak een Vintage Babykaart" Deze keer is de opdracht bedacht door Anneke.
Niet zo moeilijk toch, en weer een mooie prijs te winnen, die kun je weer vinden op het wlvc. blog waar we weer een rijtje met inspiratie gepost hebben.
Ik heb deze opdracht gecombineerd met een geboorte/felicitatie-kaartje dat ik onlangs gemaakt heb voor iemand, vandaar de naam Liv.


Is deze keer is onze sponsor , ze heeft weer een mooie prijs beschikbaar gesteld voor de Random-winnaar.
Ook mijn dt collega's hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt, ik wil jullie dan ook uitnodigen deze hier even te gaan bewonderen en gezellig mee te doen, het gaat heerlijk knutselweer worden met de Paasdagen, dus dat gaat goedkomen.
Wil ik jullie een fijn Paasweekend toewensen
En zoals altijd kijk ik weer uit naar jullie reacties op mijn voorbeeldkaartje.
Alvast bedankt daarvoor.

Liefs Liesbeth

20 opmerkingen:

  1. Babykaartjes zijn zo leuk om te maken. Deze is heel schattig met lief plaatje en mooi papier.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die kleuren, mooi plaatje, een echte vintage babykaart, lief!
    Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Liesbeth!
    Fijne pasen, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief plaatje ik vind het een prachtig kaartje fijne paasdagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterende kaart geworden Liesbeth!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Liesbeth, mooie kleur roze ook en het plaatje is een schatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Liesbeth, mooie kleur, mooie stiksteekjes, komisch plaatje want volgens mij komen baby's ergens anders vandaan ;p.. en een prachtige bloementoef. Het was weer een feestje om langs te komen, o ja...die stans rond het plaatje...wauw, die vind ik ook erg mooi, fijne paasdagen en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous as always hun....and have a lovely Easter too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Liesbeth
    het is een prachtige kaart in mooie warme kleuren.
    super!!
    fijne dagen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Liesbeth, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. had het al op fb gezet
    een hele mooie kaart

    fijne paasdagen groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende babykaart Liebeth...PRACHTIG gecombineerd allemaal...

    groetjes en fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth
    mooi kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een lief kaartje Liesbeth, mooie combinatie.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieffie Liesbeth!! Er valt weer superveel moois te zien. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je vintage baby-kaart is zo super schattig !
    Leuk die ballonnen ....
    FIJNE DAG !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth