Volgers

woensdag 22 januari 2014

De top 3 bij We love Vintages over 2013.

Hoi blogmaatjes,

Dan is het zover.......DE TOP-3 2013........

De winnaar van de top-3 2013 is geworden........

We konden er met z'n allen niet onderuit.....deze creatie is verdiend de nr. 1.....

Anneke


Heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd Anneke ........

De prijs die jij hebt gewonnen is beschikbaar gesteld door de Mallenmolen



Dan  de nr. 2.......

Dat is geworden....Jacqueline met een schitterende kaart waar je naar blijft kijken....


Ook jij heeeel hartelijk gefeliciteerd en jouw prijs is beschikbaar gesteld door Gerda's Hobbyshop



Dan tenslotte onze nr.3 en dat is zéker niet de minste......

Christa met haar vintagekaart die zoveel indruk maakte op ons allemaal....


Ook jij heel hartelijk gefeliciteerd en jouw prijs komt van onze sponsor Art Journey en dat is deze geweldige stempel geworden...


Alle winnaars van Harte Gefeliciteerd!!!
Dat was het dan voor vandaag en ik denk dat we een geweldige top-3 blij hebben mogen maken met dank aan onze sponsors......


fijne dag allemaal, liefs Liesbeth

1 opmerking:

  1. Heyyy die Liesbeth,

    Ik ben weer veuls te lang niet hier geweest. Maar nu heb ik wel weer wat om te bewonderen.
    Sjeempie jij zit ook niet stil zeg. Wat een gave kaartjes zie ik weer voorbij komen.
    Volgens mij kan jij elke stijl wel aan;)
    Je mannenkaart uit het vorige bericht is gigageweldig net al die andere mooie vintagefreubels.

    Enne…je verwaarloost ons helemaal niet hoor. Gewoon lekker doen waar je zin en tijd voor hebt.
    Anders wordt het een verplichting en daar is geen snars aan. Wij genieten zo wie zo wel van je mooie creaties.
    Of het nou 1 keer per maand is of 1 keer per week;)

    Nog een fijne dag en gigagrotegroetjes,
    Neltine

    Ps. Alle andere dames gefeliciteerd met de top 3 en de prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth