Volgers

woensdag 15 mei 2013

Terug van weggeweest met een Vintagekaartje.

Hallo blogmaatjes.

Na een heerlijke vakantie in Andalusië ben ik weer terug van weggeweest, het gebeurd niet zo vaak dat er zo lang niets gepost wordt, en dan nog met 3 ingeplande kaartberichtjes voor de Design Teams.
Maar vandaag heb ik weer wat nieuws om te laten zien, ik zie dat het rustig is in blogland maar dat mag de pret niet drukken, ik heb weer een beetje inspiratie terug gevonden, ik was het na mijn vakantie ook helemaal kwijt.
Het kaartje is bestemd voor mijn schoonzusje haar verjaardag.
Wat ik gebruikt heb voor dit kaartje:
Papier: Maja Vintage Spring, zoals jullie kunnen zien de May variant want daar heb ik de onderste rand van gebruikt voor deze passende tekst: The Special days of Spring. dit gecombineerd met rose cardstock en kraft.
De randen heb ik overal extra geruwd en aangezet met Distress Vintage Photo daarna met de hand geborduurd. 
Mallen van Spellbinders, Memorybox, Sizzix en Doohickeys.
Ik heb de Stampendous Embossing Enamel gebruikt met stempels van Marianne Design.
Verder houten vogeltjes van Exos, kantje, roosjes WOC, veertje en weer verschillende hotfix-steentjes.
Het vintage plaatje komt van Pinterest, het is zo'n schatje dat zeker nog vaker voorbij zal komen.
Ik hoop dat het jullie weer wat vintage inspiratie geeft, meedoen met onze tweede uitdaging bij WLVC kan nog steeds, ik zie jullie daar dan ook graag terug.
Ik hoop dat jullie mijn hervonden inspiratie weer kunnen waarderen met een voldoende, ik lees het weer graag want ik heb ook het bloggen erg gemist hoor.
Ik kom zeker binnenkort ook weer een blogrondje maken om te zien wat ik allemaal gemist heb.
Fijne dag verder, en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth.

35 opmerkingen:

  1. Wat zul je genoten hebben en het koud hebben nu weer terug bent Liesbeth!! Was je in het Alhambra?????
    Je kaart is schitterend, zo'n lief geheel!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Irene.

      Helaas zijn we niet in het Alhambra geweest.
      We hadden thuis al geprobeerd om toegangskaartjes te kopen en dat was helaas toen al niet meer mogelijk. Gelukkig hebben we wel veel andere mooie dingen bezocht in Cordoba en Sevilla.
      Het was een prachtvakantie.
      groetjes Liesbeth

      Verwijderen
  2. Hoi Liesbeth, ik hoop dat je onwijs hebt genoten in Andalusië en veel mooie dingen hebt gezien, en welkom terug in blogland. En ik vind het jammer dat ik je schoonzusje niet ben, hihi. Een beeldschone kaart heb je gemaakt en ik heb er met heel veel plezier naar gekeken.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauzers wat keigaaf !! prachtig !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch weer een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschoon kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa ze is er weer hihihihi samen met je inspiratie! Hij is echt weer heel mooi!
    Gewoon een heerlijk vintage kaartje!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi liesbeth
    leuk om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad! en nu weer terug in het koude kikkerlandje maar jij verwarmt mij weer met deze prachtige romantische kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn te horen dat je vakantie geslaagt is

    je kaartje is ook weer een toppie hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Liesbeth en heerlijk zo'n vakantie!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtig!!!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart Liesbeth. Heel leuk met de vogeltjes en kooitje. Supermooi gemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth,
    Wat een superleuke kaart is dit, je inspiratie weer helemaal terug..toppie..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Liesbeth,

    Ik heb maar één woord voor je kaart; SUPERMOOI!!!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje Liesbeth!!!
    welkom terug in Blogland, fijn dat jullie zo genoten hebben.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Liesbeth, wat een supermooie kaart. Hele mooie materialen en een prachtig plaatje. Echt super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat heb je een supermooie kaart gemaakt Liesbeth, ik vind het een toppertje en dat plaatje is inderdaad zo lief hé.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Welkom terug Liesbeth! Je kaartje is prachtig, mooi plaatje heb je gebruikt.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje, heel leuk met die vogelkooi ook! Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth,
    Tja dat hebben we allemaal wel eens nodig lekker er tussen uit.Jouw kaartje ziet er schitterend uit
    Lieve groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je weer terug bent Liesbeth en heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Je kaartje is weer een schitterende binnenkomer hoor, wat een schatje, ik ben er weg van!
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Liesbeth,
    Fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
    En welkom terug in dit kouwe kikkerlandje hihihi.
    Meis je hebt weer een pracht kaart gemaakt.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Liesbeth!
    een voldoende? Ik vind het een fantastische kaart! Heel mooi gedaan. Meteen je inspiratie misschien wel teruggevonden...
    Als je dan weer bezig gaat komt het ene idee na het andere!
    Succes en dankjewel voor je berichtje bij mij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat een dotje!!!!! Heel lief en je krijgt van mij een dikke 10++++++++++++. Heerlijk om dit snoezige kaartje te zien. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is gewoon superrr dit kaartje , prachtige details met kooitje en vogeltjes !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel mooi en lief kaartje.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. welkom weer en je kan wel zien dat je er weer heel veel zin in hebt het is een prachtig mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Liesbeth, een supergave kaart heb je gemaakt meis. Fijn dat je weer terug bent in ons frisse landje en op blogs. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig Liesbeth! Wat mij betreft meer dan een voldoende en dan nog een dikke pluim erbij! Prachtig gemaakt, een echte vintage! Fijn om te lezen dat je het lekker naar de zin hebt gehad...kun je er weer even tegen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje.Super mooi gedaan met de vogeltjes en het kooitje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fijn dat je er weer bent.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAt een schatje je kaart enje help me uit de brand zocht vogeltjes voor me mm kooitje had maar één zilver hangertje dan past dit toch ook he als niet weg vlieg naar warmer oorden ,fijne vakantie gehad ee vergeten de zon mee in te pakken blu regen hier.............. doeiiiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik vind hem een echte toppertje van een kaart Liesbeth.
    heel mooi van kleur en zo leuk met het kooitje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth