Volgers

zaterdag 4 mei 2013

Sketchuitdaging bij de NKU, met als thema Vlinders.

Hallo blogmaatjes.

Wat leuk dat jullie mij weer komen verblijden met een bezoek aan mijn blog.
Wat is dat bloggen toch verslavend ook, sorry als ik momenteel nergens reageer maar deze berichten zijn ingepland vanwege mijn vakantie, wij zitten heerlijk in Andalusië, maar daarna kom ik zeker weer inspiratie zoeken bij jullie.
Dit is mijn bijdrage voor de nieuwe uitdaging nummer 42 al weer.
Dit is de leuke sketch, nog gemaakt door Marianne, die ons helaas heeft verlaten.

En dit is wat ik gemaakt heb:

 Ik wil jullie graag uitnodigen op het NKU. blog om de creaties van ons team te bewonderen en om gezellig mee te doen.
Wat heb ik gebruikt:
Designpapier van Prima Marketing met Kraft en paarlemoerpapier.
Mallen van Spellbinders, Cheery Lynn( Vlinders). Joy Vintage Flowers, en een pons van MS met vlindertjes.
De afbeelding komt ook hetzelfde DP.
De tekst is van Joy, als finishing touch een wondgaasje, en pareltje.
Ik hoop dat het jullie weer wat inspiratie biedt.
Bedankt voor jullie bezoek, en uiteraard lees ik weer graag wat jullie hier van vinden.
Groetjes en tot de volgende blogpost.
Liesbeth



19 opmerkingen:

  1. Die is ook weer mooi zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Liesbeth! en op vakantie in Andalusië wat heerlijk!!!!!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh Liesbeth,wat een mooie kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een prachtige kaart Liesbeth!
    geniet nog lekker van jullie vakantie:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er allemaal weer schitterend uit Liesbeth!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwwwwww schitterend mooie kaart Liesbeth.!! Mooie kleurencombi. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Liesbeth!
    Fijne weekend
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met leuke sketch.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, Liesbeth.

    veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhh Liesbeth ik heb weer een aantal kaarten gemist. Jij gaat maar door en door hahah!! Ze zijn stuk voor stuk prachtig!! Deze vlinderkaart is ook een bjoetie! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemakt Liesbeth, mooi plaatje heb je gebruikt. Geniet nog even lekker van je vakantie, dan kan je lekker uitgerust weer aan de gang.

    lieve groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart heb je gemaakt.
    groetjes
    neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die weer supermooi je kaart Liesbeth, een toppertje weer. Geniet nog maar heerlijk van je vakantie, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Liesbeth.

    Fijne vakantie, geniet er maar lekker van.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Liesbeth,

    Je hebt met deze leuke sketch een hele mooie kaart gemaakt. Je vorige creatie was ook super liep wat achter met bloggen en dan mis je al een hoop zie ik maar weer.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Geniet nog maar lekker van je vakantie.

    Groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Liesbeth,

    Helaas kan je niet meer meedoen met de blogcandy want dat was tot 10 mei.
    Vanavond heb ik de winnares al bekend gemaakt.
    Sorry!
    Heb je een leuke vakantie gehad? ik denk het wel.
    Maar wat is de vakantie al weer snel voorbij hé.
    Ik wens je een heel fijn weekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Liesbeth.
    ik vind je kaart erg mooi en hoop dat je een fijne vakantie heb gehad.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth